*Klagetråd*

Jeg sliter også med utrolig mye luft, livredd for at jeg ser gravid ut. Jeg har begynt å ta miniform, men tar noen dager før de begynner å virke jeg er første gangs gravid.
 
Jeg har ikke fått på meg buksene mine på flere uker! Bruker gravidbukser og er storfornøyd. Gidder ikke ha det ubehagelig! Magen min kom 4+2 eller noe, og blir ikke noe mindre. Heia gravidbukser! Har planer om gjøre de om til pastabukser etter fødsel! :laughing021
 
Jeg er så kvalm og dårlig i magen! Har besøk av barnehager idag og må på jobb. Jobber i kirken og advent er en travel tid med vandringer til "Betlehem" og besøke de yngste i barnehagene. Prøver å få i meg litt mat før jeg skal grave frem bilen(det snør) og kjøre de 6 milene til jobb...
 
Jeg har dundrende hodepine (men det har jeg nesten alltid) og er skikkelig gassy :p Ellers føler jeg meg overhode ikke gravid altså.
 
haha, jeg prøvde nettopp de gamle gravidebuksene mine:playful: omg så behagelig, med den hovne magen min er det jo kjempe ubehagelig med buksekanten som strammer..
Ja, hvorfor ikke bare gå over til det.. spesielt de dagene jeg ikke skal noe, eller treffer bekjente. Har et sort fint skjørt som jeg sikkert må bruke til frøkna sin bursdag neste uke for fortsetter kvalmen slik blir det umulig med vanlige klær. :hilarious:
 
Jeg skal på et julebord i morgen (heldigvis alkoholfritt), og jeg har ikke peiling hvordan jeg skal få til å skjule denne oppblåste magen i en kjole :( kanskje jeg går for hold-in strømpebukse, å håpe den ikke ruller ned for ofte... :wtf:
 
Jeg skal på et julebord i morgen (heldigvis alkoholfritt), og jeg har ikke peiling hvordan jeg skal få til å skjule denne oppblåste magen i en kjole :( kanskje jeg går for hold-in strømpebukse, å håpe den ikke ruller ned for ofte... :wtf:
Jeg skal også. Har lynfødem i den ene foten så jeg har noen geniale kompresjon tigths som er helt sorte....Men er så ukomfortabelt når magen er i ulaget...så jeg er så usikker på om jeg vil bruke de.
 
Er ikke kjempekvalm, så bør vel egentlig bare være glad for symptomer, men stryk morgenkvalme - det skjer jo av og på hele dagen :hungover:
 
Jeg er så trett! Og har julebord i kveld. Hvordan skal jeg klare å skjule dette når magen strutter, jeg sovner i magen og blir kvalm av alt
 
må bare klage litt over medisin styret jeg holder på med. Er så leeeei etter flere måneder med det styre nå, må stå opp på natta for å ta også. Full nedtelling til den dagen jeg kan slutte(dessverre ikke før 30.1) Men med tanken på lille nurk i magen er det jo så verdt det :Heartbigred
 
må bare klage litt over medisin styret jeg holder på med. Er så leeeei etter flere måneder med det styre nå, må stå opp på natta for å ta også. Full nedtelling til den dagen jeg kan slutte(dessverre ikke før 30.1) Men med tanken på lille nurk i magen er det jo så verdt det :Heartbigred
Hvilke medisiner tar du?
 
Jeg er litt lei for lite symptomer idag. Frykter det ikke er noe der...
 
Åja. Men hvorfor tar du midt på natten?
Må ta prog ganske hyppig(går på 1200mg/døgnet), så ene dosen er ganske seint...(strenge tidsintervaller mellom dosene fra klinikken)
 
Må ta prog ganske hyppig(går på 1200mg/døgnet), så ene dosen er ganske seint...(strenge tidsintervaller mellom dosene fra klinikken)
Åja. Hvor lenge skal du det ?
 
Back
Topp