*Klagetråd*

God morgen. Igår klaget jeg over lite eksisterende symptomer. Idag var kvalmen så ille at jeg kun klarte to-tre biter av frokost og måtte spise før frøkna fikk noe. :p #godmorgenalle:D
 
Samme her, følte tilogmed puppene var mindre ømme...:confused:
Huffda.. jeg ammer fortsatt og frøkna har tannfrembrudd så jeg er ikke øm men bare sykt sensitiv på niplene :eek:
 
Jeg er litt lei for lite symptomer idag. Frykter det ikke er noe der...
Hadde en sånn dag i uken som var, men så eskalerte det voldsomt! Det går sikkert bare litt opp og ned, men jeg kjenner panikken selv når det er en stund siden jeg var kvalm sist.
 
Jeg er så voldsomt kvalm at det blir helt lammende. Får panikk når jeg veit dette kommer til å være i flere uker
 
Hadde en sånn dag i uken som var, men så eskalerte det voldsomt! Det går sikkert bare litt opp og ned, men jeg kjenner panikken selv når det er en stund siden jeg var kvalm sist.
Ja, det er jo helt vanlig. Men man glemmer det! Idag er jeg jo helt slips
 
Jeg sover så dårlig om natta nå. Får ikke sove mer enn 5-6 timer - veldig slitsomt kjenner jeg. Også må jeg tisse hele tiden - kl. 6, kl. 8 og 9:45 - opp tre ganger før mannen i det hele tatt har rukket å tenke på å stå opp.
 
Åååå, de neste to månedene kan ikke gå fort nok.
Har så lyst å rope ut og fortelle alle at vi får ett nytt familiemedlem i august!
Flere som har d slik?
 
Jeg sover så dårlig om natta nå. Får ikke sove mer enn 5-6 timer - veldig slitsomt kjenner jeg. Også må jeg tisse hele tiden - kl. 6, kl. 8 og 9:45 - opp tre ganger før mannen i det hele tatt har rukket å tenke på å stå opp.

Samme her! Det betyr bare at hormonene er i full jobb! :)
 
Bihulebetennelsen som var på hell har nå blitt byttet ut med hals/lunge-trøbbel, og jeg har knapt stemme. Muntlig eksamen onsdag. Herrejemini så uflaks en har innimellom!
 
Jeg er så kvalm at jeg klarer ikke noe har ligget til sengs i 1 døgn nå. Blir helt desperat når jeg tenker på at dette ikke går over med det første. Ikke en eneste pause...kvalm konstant
 
Forstår godt det er leit.. Men hvor langt på vei er du nå? Kanskje du får litt ekstra UL pga tidligere graviditet? Så du kan senke skuldrene litt, på tross av symptomer.
I dag er jeg 5+4, og har faktisk fått mitt første symptom ☺️ Kvalmen melde seg for noen dager siden og jeg synes det er så kjekt. Skal bestille time til tul privat, så jeg vet om et hjerte slår eller ikke. Var på tul sist også pga blødninger, og gikk da også privat, han jeg var hos var veldig flink og det gjorde så godt å vite at alt var bra ☺️
 
Åååå, de neste to månedene kan ikke gå fort nok.
Har så lyst å rope ut og fortelle alle at vi får ett nytt familiemedlem i august!
Flere som har d slik?
Ja, har så lyst å si det hele tiden, men samtidig kjenner jeg på frykten for at det skal gå gale og jeg må si til alle at det gikk ikke denne gangen heller. Heldig vis pleier desember å gå fort og da er det plutselig bare noen uker igjen ☺️
 
Jeg er så kvalm at jeg klarer ikke noe har ligget til sengs i 1 døgn nå. Blir helt desperat når jeg tenker på at dette ikke går over med det første. Ikke en eneste pause...kvalm konstant
Huffda :(
 
I dag er jeg 5+4, og har faktisk fått mitt første symptom ☺️ Kvalmen melde seg for noen dager siden og jeg synes det er så kjekt. Skal bestille time til tul privat, så jeg vet om et hjerte slår eller ikke. Var på tul sist også pga blødninger, og gikk da også privat, han jeg var hos var veldig flink og det gjorde så godt å vite at alt var bra ☺️
Så bra med symptomer. Det er verdt pengene å gå privat ja, man blir litt beroliget.
 
Åååå, de neste to månedene kan ikke gå fort nok.
Har så lyst å rope ut og fortelle alle at vi får ett nytt familiemedlem i august!
Flere som har d slik?
Helt likt her. Eneste er at jeg ikke klarer skjule det lenge tror jeg. Er så oppblåst og dårlig :(
 
Back
Topp