*Klagetråd*

Epletreet

Glad i forumet
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Etter inspirasjon fra andre termingrupper, ser jeg at en klagetråd er fin å ha!
Da får vi ut litt frustrasjon om hverdagsproblemer rundt svangerskapet :oops:
 
Jeg klager over at puppene rett og slett svir! Det kjennes ut som de vokser mer enn det er plass til akkurat nå, så er redd for at jeg skal ende opp med DE heftige strekkmerkene :inpain:
 
Klager over at bekkenet allerede er begynt å krangle. Og at jeg hele tiden tror at "der kom mensen"
 
Pupper her og! Og den kvalmen, ass. Den trenger ikke å eskalere, rett og slett.
 
Pupper her og! Og den kvalmen, ass. Den trenger ikke å eskalere, rett og slett.
Puppene mine ligger på badet så de gjør heldigvis ikke vondt. Neida har ikke lange hengpupper men proteser grunnet mastektomi. Menn har ennå litt følelse i brystkassa og kjenner brystvortene er utrolig ømme.
 
Puppene mine ligger på badet så de gjør heldigvis ikke vondt. Neida har ikke lange hengpupper men proteser grunnet mastektomi. Menn har ennå litt følelse i brystkassa og kjenner brystvortene er utrolig ømme.
Åh, har du vært syk ?
 
Klager over tett nese!
 
Puppene mine ligger på badet så de gjør heldigvis ikke vondt. Neida har ikke lange hengpupper men proteser grunnet mastektomi. Menn har ennå litt følelse i brystkassa og kjenner brystvortene er utrolig ømme.
Det er godt masektomien var positiv på flere enn én måte! :laughing002
 
Klager over at jeg har seinvakt i dag. Er jo allerede blitt kveldstrøtt! Hvordan kommer dette til å gå?? :laughing001
 
Jobbet 10ntimer idag. Kakao, mat og sjokolade så gikk det

10 timer?! Det er lange vakter!
Jeg klarte ikke mer enn 3 timer i dag før jeg fikk smerter, ble dårlig og stuptrøtt, så måtte dra hjem og legge meg på sofaen
 
Jeg ble så sykt kvalm i ettermiddag... shit alså
 
10 timer?! Det er lange vakter!
Jeg klarte ikke mer enn 3 timer i dag før jeg fikk smerter, ble dårlig og stuptrøtt, så måtte dra hjem og legge meg på sofaen
Er bare tirsdager som er så lange. Jeg har to barnekor på kvelden som endel av jobben min. Da blir dagen litt lang
 
Back
Topp