*Klagetråd*

En tråd i 'August 2019' startet av Epletreet, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bellabanan Guest

Jeg har godteri og brus kutt til mars!! Kan ikke skjønne hvorfor jeg gikk inn den avtalen! Har såååå lyst på noe godt!! :eek::arghh::banghead::shifty:

2. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Flink du er da .. det klarer du vet du.. knaske grønt istede:hello2
    Gutta krutt på 11 her kutta ut hver sin ting siden sommeren; en kutta brus og en kutta snop.. holdt seg gjennom hele jula :notworthy Mer selvkontroll enn mor i hus :dance008

3. Bellabanan Guest

Wow så utrolig godt gjort!! Virkelig! :woot::woot:
    Ja jeg får gjøre det:hilarious:Trodde ikke jeg var så avhengi altså:facepalm:

4. Vannari Flørter med forumet

Det er nok bare hormonene som tuller skal du se :happy:

• Liker Liker x 1
  5. Panservogn Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Er så dårlig. Og blitt sjuk. Toppa det hele med migrene. Hvordan pokker holde ut? I tillegg starta jeg i en ny krevende jobb denne uka. Kan jo da ikke sykemeldes før om minst 4 uker. Det er grusomt! Har ikke noe liv...og ungene her må gjøre alt selv fordi jeg bare ligger.
    #sutre sutre :smiley-angry016

6. Vannari Flørter med forumet

Hvorfor kan du ikke sykemeldes? Forrige svangerskap begynte jeg i ny jobb, holdt ut tre dager før jeg ble sykemeldt, ingen problem det. Det er ulike regler for egenmelding og sykemelding :)

7. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Ja, virkelig imponert over dem :notworthy Og syns litt synd på dem i jula når alle satt å dytta innpå og det var ganske fri flyt noen dager av både brus og snop :woot:

Ble litt inspirert nå.. sendt mannen på butikken til innkjøp av grønnsaker, smoothie og dip... her skal vi bli sunne etter altfor mye søplemat:happy:

8. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Og nå kom kvalmen for fullt tilbake så var nok bare hormoner som tuller litt:happy093
    Aldri trodd jeg skulle bli glad for å henge over do :dead::knegg:

9. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

God bedring :love022
    Vet barna at du er gravid?

10. Bellabanan Guest

Ja jeg syntes synd på dem jeg også:hilarious: men for en stå på vilje! De fortjener en applaus! :woot:

Så bra! De inspirerte meg også! Så nå skal jeg prøve å holde ut så godt jeg kan:nailbiting: hvor lenge skal de holde på?

11. Annema93 Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Stabdardreglene i arbeidsmiljøloven er 1 mnd i arbeid før sykemelding og 2 mnd i arbeid før egenmelding, men forskjellige tariffbestemmelser og lokale regler på arbeidsplassen kan jo gi bedre tilbud :) og man har selvsagt lov å sykemelde seg, men man har ikke opparbeidet rett til sykepenger :)

12. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Var skikkelig godt med smoothie og grønnsaker.. anbefales :happy:

Gutta skal holde på til sommeren og tror faktisk de klarer det :dance011
    (hadde ikke den helt store troa når prosjektet startet for å være ærlig :smiley-angelic006)

13. Bellabanan Guest

Får finne meg noen oppskrifter og handle inn i morgen jeg også!:)
    Får de noen spesiell premie for å klare det eller? :) det klarer de helt sikkert med den viljen der gjennom julen:D

14. Vannari Flørter med forumet

Men om man bare bytter jobb så har man rett til sykemelding basert på at man har jobbet en måned i gamle jobben, selv om man ikke har oppfylt en måned i den nye trodde jeg :)

15. Panservogn Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Takk! Nei barna vet ikke. Men nå begynner minste å spørre hvor lenge jeg skal være sjuk. Har lyst til å fortelle det men så er jeg ikke klar for at familien forøvrig skal få vite det. Unger prater jo lett om ting så...hehe. uke 9 nå så håper det snart letter litt i kvalmen her

16. Panservogn Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Ja det er noe regler. Men jeg jobbet kun vikar i høst. 20%. Så gir svært lite grunnlag liksom. Er i ny 100% stilling nå. Er avhengig av den for inntekt nå og grunnlag for foreldrepenger. Håper formen blir bedre snaaaart!

17. Prøvemilla Glad i forumet Assistert-jentene

Er livredd hver gang jeg er på do, om det er blod der! Eller hver gang jeg kjenner noe utflod løper jeg på do for å sjekke om det er blod!

Håper redselen avtar litt etter uke 12....
    Så jo hjerte i uke 7 også men like redd enda!
    Fler som er sånn?

18. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Ja der er du ikke alene.

19. Vannari Flørter med forumet

Skjønner. Håper formen kommer seg raskt snart da!:)

• Liker Liker x 1
  20. Prøvemilla Glad i forumet Assistert-jentene

Godt å høre!
    Henger igjen etter 2 SA fra før og blødningen jeg hadde i uke 6 denne gangen ...
    Men begynner å tro mer å mer at dette skal gå bra også ❤️

Del denne siden