*Klagetråd*

En tråd i 'August 2019' startet av Epletreet, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma.89 Blir kjent med forumet

Klager over at hormonene ødelegger humøret mitt:angry4:angry4 både 4åringen og mannen klager på det:smiley-angry017:smiley-angry017 Må ta meg sammen!!:smiley-angry026

2. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Nei her er det heder og ære i å kanskje klare seg lengre enn broren :laughing021
    Har sagt jeg skal finne på en belønning da... må bare tenke ut noe :confused005

3. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Du er ikke alene... kjenner jeg blir rimelig lett sur og sviger LITT iløpet av en dag :smiley-angelic008

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Bellabanan Forumet er livet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja det er vel motivasjon nok for begge det:joyful:

5. Maritikken Betatt av forumet Tilgangsansvarlig VIP Sensommerbarna 2019

9+5 og er så kvalm som jeg ikke har vært før. Trodde kvalmen hadde gitt seg for ca. 3 dager siden, og i går så forsvant alt av symptomer ett par timer (nesten så jeg ble bekymra). Kvalmen kom litt snikende i går, men i dag har det ikke hjulpet med mat - heldigvis sluppet oppkast men brekker meg nå og da.

Så jeg sitter her med en enorm utilfredshet - jeg blir aldri fornøyd. Engstenlig, redd og vil ha tilbake symptomene om de forsvinner og misfornøyd når de er her fordi det er ubehagelig :smiley-ashamed004

6. VimseHåve Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Når ikke en gang mini klyster funker!! What to doooo?

7. Hjelp Forelsket i forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019

Har fått så sykt såre brystknopper, fordi de plutselig er stive og gnisser mot tøy hele tiden. Vondt! Tenker med skrekk og gru på hvordan amming vil bli o_O

8. MammatilSpire3 Blir kjent med forumet Sensommerbarna 2019

Kvaaaalmmmmm.... :depressed:

9. Hjelp Forelsket i forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019

Du har sikkert prøvd alt, men vil bare anbefale å ha beina på en krakk (tilitersbøtte funker fint) mens du sitter på ramma. Det hjelper her. :p

10. Kålormen Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Sånn hadde jeg det med førstemann. Kan anbefale å bruke ullinnlegg i bhen! Fåes på apotek i mor/barn-hylla.

11. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Gruer meg så til p ringe legekontoret når de åpner for å få svar på fredagens HCG nivå :sorry:

12. Kålormen Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Var det andre prøven? Eller første? Lykke til :Heartred

13. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Må holde oss oppdatert da :joyful::Heartred

14. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Andre :) men mistet symptomene på torsdag/fredag så veit ikke hvor fort det evt går ned?

15. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Det skal jeg gjøre!

16. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Det skal jeg gjøre!

17. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Burde nesten ikke klage fordi jeg klager når jeg ikke er kvalm for da er jeg stressa over at noe skal være galt... men det er særdeles ubehagelig å våkne, og i det du reiser deg vrenger hele magen seg :meh::dead:
    Må legge meg imellom slagene her på morgenen.... og i dag skal 4 åringen ha med 2 venninner hjem fra barnehagen... det blir gøy når mor er grønn :yuck:
    Tips til aktiviteter til 3 stk 4 åringer som ikke krever for mye energi og som ikke lukter?? :smiley-ashamed008

18. Kålormen Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Maling, perling, pusling, modellkitt? En god film?

• Liker Liker x 1
  19. Kålormen Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Jeg har lest at det halveres hvert døgn, men det kan jo også fortsette å produsere litt til, men med mye lavere tempo. Lykke til i alle fall, håper alt ser fint ut. Hvor langt er du på vei?

20. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Hmm.. var på 120 010 på onsdag og 123 960 på fredag.. for lite stigning??

Del denne siden