*Klagetråd*

Klager over at hormonene ødelegger humøret mitt:angry4:angry4 både 4åringen og mannen klager på det:smiley-angry017:smiley-angry017 Må ta meg sammen!!:smiley-angry026
 
Får finne meg noen oppskrifter og handle inn i morgen jeg også!:)
Får de noen spesiell premie for å klare det eller? :) det klarer de helt sikkert med den viljen der gjennom julen:D
Nei her er det heder og ære i å kanskje klare seg lengre enn broren :laughing021
Har sagt jeg skal finne på en belønning da... må bare tenke ut noe :confused005
 
9+5 og er så kvalm som jeg ikke har vært før. Trodde kvalmen hadde gitt seg for ca. 3 dager siden, og i går så forsvant alt av symptomer ett par timer (nesten så jeg ble bekymra). Kvalmen kom litt snikende i går, men i dag har det ikke hjulpet med mat - heldigvis sluppet oppkast men brekker meg nå og da.

Så jeg sitter her med en enorm utilfredshet - jeg blir aldri fornøyd. Engstenlig, redd og vil ha tilbake symptomene om de forsvinner og misfornøyd når de er her fordi det er ubehagelig :smiley-ashamed004
 
Når ikke en gang mini klyster funker!! What to doooo?
 
Har fått så sykt såre brystknopper, fordi de plutselig er stive og gnisser mot tøy hele tiden. Vondt! Tenker med skrekk og gru på hvordan amming vil bli o_O
 
Når ikke en gang mini klyster funker!! What to doooo?

Du har sikkert prøvd alt, men vil bare anbefale å ha beina på en krakk (tilitersbøtte funker fint) mens du sitter på ramma. Det hjelper her. :p
 
Har fått så sykt såre brystknopper, fordi de plutselig er stive og gnisser mot tøy hele tiden. Vondt! Tenker med skrekk og gru på hvordan amming vil bli o_O
Sånn hadde jeg det med førstemann. Kan anbefale å bruke ullinnlegg i bhen! Fåes på apotek i mor/barn-hylla.
 
Gruer meg så til p ringe legekontoret når de åpner for å få svar på fredagens HCG nivå :sorry:
 
Burde nesten ikke klage fordi jeg klager når jeg ikke er kvalm for da er jeg stressa over at noe skal være galt... men det er særdeles ubehagelig å våkne, og i det du reiser deg vrenger hele magen seg :meh::dead:
Må legge meg imellom slagene her på morgenen.... og i dag skal 4 åringen ha med 2 venninner hjem fra barnehagen... det blir gøy når mor er grønn :yuck:
Tips til aktiviteter til 3 stk 4 åringer som ikke krever for mye energi og som ikke lukter?? :smiley-ashamed008
 
Burde nesten ikke klage fordi jeg klager når jeg ikke er kvalm for da er jeg stressa over at noe skal være galt... men det er særdeles ubehagelig å våkne, og i det du reiser deg vrenger hele magen seg :meh::dead:
Må legge meg imellom slagene her på morgenen.... og i dag skal 4 åringen ha med 2 venninner hjem fra barnehagen... det blir gøy når mor er grønn :yuck:
Tips til aktiviteter til 3 stk 4 åringer som ikke krever for mye energi og som ikke lukter?? :smiley-ashamed008
Maling, perling, pusling, modellkitt? En god film?
 
Andre :) men mistet symptomene på torsdag/fredag så veit ikke hvor fort det evt går ned?
Jeg har lest at det halveres hvert døgn, men det kan jo også fortsette å produsere litt til, men med mye lavere tempo. Lykke til i alle fall, håper alt ser fint ut. Hvor langt er du på vei?
 
Jeg har lest at det halveres hvert døgn, men det kan jo også fortsette å produsere litt til, men med mye lavere tempo. Lykke til i alle fall, håper alt ser fint ut. Hvor langt er du på vei?
Hmm.. var på 120 010 på onsdag og 123 960 på fredag.. for lite stigning??
 
Back
Topp