Prøve på førstemann

Hvordan går det med prøvinga deres?
Går greit foreløpig. Er i dpo-land nå (4dpo) så får se etter hvert om det klaffer denne pp eller ikke :) Så det er bare å smøre meg med tålmodighet :)

Går greit foreløpig. Er i dpo-land nå (4dpo) så får se etter hvert om det klaffer denne pp eller ikke :) Så det er bare å smøre meg med tålmodighet :)
Det er spennende dager, da! Det er nok ei stund til jeg er der. Kanskje starten av uke 45 [emoji23] Det kommer an på når kroppen vil slippe gullegget [emoji1]

Det er spennende dager, da! Det er nok ei stund til jeg er der. Kanskje starten av uke 45 [emoji23] Det kommer an på når kroppen vil slippe gullegget [emoji1]
Det er det :) Og de kommer til å gå fort denne gangen tror jeg. Skal besøke familien, og tantebarn :)
Håper den ikke drøyer for mye med å slippe gullegget :)

Jeg pleier å ha EL mellom cd15 og cd23. Det er fortsatt en stund til. Hvis EL kommer neste helg kan det bli vanskelig å få til aksjer. Enten skal vi besøke broren til kjæresten, eller få besøk av ene onkelungen. Jeg håper EL er enten før eller etter helga

I dag tror jeg det må ha vært en del EL-slim. Trusa har vært våt [emoji87][emoji85] Det må vel bety at EL er rett rundt hjørnet. Forhåpentligvis blir det litt kos med mannen i kveld [emoji38]

Tidligere i dag fikk jeg vite at søstera mi og samboeren skal starte å prøve. De har en litt mer kronglete vei å gå. Hun har PCOS pga mange år med spiseforstyrrelser. Nå blir det Provera og modning av egg på henne. Om det ikke går, så blir det prøverør. Spennende å se hvem av oss som før treffer blink [emoji4]

Last edited:
62cb41d0c122d7f3802d4337177a7bc0.jpg

Cd17 og monitoren viser endelig max. Da vet jeg hva vi må gjøre i dag [emoji23][emoji23]

Back
Topp