Miniknøttet
Gift med forumet
Det tror jeg og. Doflying flere ganger etter sengetid, da [emoji28][emoji28]Litt tidlig med gravidesymptomer kan jeg tenke megLykke til denne pp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg og. Doflying flere ganger etter sengetid, da [emoji28][emoji28]Litt tidlig med gravidesymptomer kan jeg tenke megLykke til denne pp!
Det er jo et kjent symptom da, kanskje egget festet seg veldig tidlig og satte igang med super hormonetDet tror jeg og. Doflying flere ganger etter sengetid, da [emoji28][emoji28]
Hehe! Jeg fikk enormt tissetrang da jeg ble gravid i fjor. Den gangen telte jeg ikke dpo, for vi var ikke prøvere. Derfor vet jeg ikke hvor tidlig symptomene kom. De kom sannsynligvis tidlig i dpo-land. Rett før positiv test var jeg kvalm og hadde endret luktesans.Det er jo et kjent symptom da, kanskje egget festet seg veldig tidlig og satte igang med super hormonet![]()
Kos deg!Det eneste positive med at jeg ikke er gravid, er at jeg kan spise og drikke det jeg vil. I kveld blir det rakfisk[emoji39][emoji39]
Takk! Det smakte godt. Sist gang var jeg gravid, og da kunne jeg ikke spise rakfisk.Kos deg!
Du får nyte alt du kan spise når du ikke er gravidTakk! Det smakte godt. Sist gang var jeg gravid, og da kunne jeg ikke spise rakfisk.
Ja, plutselig klaffer det igjen.Du får nyte alt du kan spise når du ikke er gravid![]()
Håper det er en spire6dpo i dag. I går ble jeg kvalm da jeg lagde middag. Det gikk over da jeg spiste noe salt. I dag var jeg kvalm da jeg sto opp. Det hjalp å få i seg litt frokost. Håper på spire, og at det ikke skyldes noe som går.
Jeg tør ikke helt håpe det, siden jeg er redd for å bli skuffet.Håper det er en spire![]()
Det skjønner jeg godt.Jeg tør ikke helt håpe det, siden jeg er redd for å bli skuffet.
Lykke til med testingaSånn...nå har jeg kjøpt en cb early som jeg har tenkt å bruke på lørdag når jeg er 10dpo. Forhåpentligvis er det såpass nærme IKM som er mandag eller tirsdag.
Takk! Må si jeg gruer meg i frykt for at testen er kritthvit.Lykke til med testinga![]()