Prøve på førstemann

10dpo i dag. Jeg har testet, men er usikker hva testen viser. Den er sterkere i virkeligheten enn på bilde
ea1611d2856ae8ee7d2204cdda19fca0.jpg
c246fbe595b8de2e5924ca61293e337d.jpg

Jeg tok en rfsu 25ml i stad. Den var helt blank. Kanskje ikke så rart siden cb early viste en svaaak strek. Jeg får prøve igjen senere. Kjæresten så også streken på cb early.

Jeg tok en rfsu 25ml i stad. Den var helt blank. Kanskje ikke så rart siden cb early viste en svaaak strek. Jeg får prøve igjen senere. Kjæresten så også streken på cb early.
Så spennende :)

11dpo i dag. A1-testen (25mlU) i dag var negativ. Kanskje ikke så rart når jeg tok en cb early (10mlU) med svaaakt resultat i går. Nå tester jeg ikke igjen før IKM på tirsdag.

I dag ble det biff med bakt potet, soppsaus og salat til middag. Viktig å kose seg med kjæresten [emoji4] Jeg tror jeg skal kjøpe ny cb early og se hva jeg får på den [emoji4]

Sent i går kveld kom tr. For noe forbannet dritt! Jeg er så lei av at det ikke skjer noe. I stedet må jeg hoppe inn i pp9. Frustrerende greier! Nå synes jeg at det er vår tur....

Cd 2 og pp9. I dag har jeg bestilt flere el-tester til monitoren min. Jeg håper vi klarer å lage ny mini nå som kjæresten mener at vi må ha mer sex. Det KAN bli en fin vinter hvis vi treffer blink[emoji4] Bare 4 døgn til det er nøyaktig ett år siden jeg ble gravid. Blæ!

Cd6 og tr er endelig borte. Om tre dager starter testinga etter EL. Håper det klaffer da!
Vi hadde ei fin helg sammen med onkelbarna til kjæresten. Det var sååå koselig å se han med nevøen på fanget. Kjæresten måtte til og med pusse tennene hans[emoji4]

Back
Topp