Amandaa11
Forumet er livet
Krysser fingrene for gravidI dag er jeg 9dpo. Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg, men neida. Den kom tilbake da jeg drakk litt kaffe. Blæh! Enten er det spysjuke på gang, eller et gravidsymptom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for gravidI dag er jeg 9dpo. Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg, men neida. Den kom tilbake da jeg drakk litt kaffe. Blæh! Enten er det spysjuke på gang, eller et gravidsymptom.
Vi får se i morgen tidlig [emoji4] Egentlig har jeg lyst til å vente litt tilKrysser fingrene for gravid![]()
Kjenner til det når det er mange symptomer. Men håper på positiv testTakk! Må si jeg gruer meg i frykt for at testen er kritthvit.

Ja, vi får se [emoji4]Kjenner til det når det er mange symptomer. Men håper på positiv test [emoji813]red
Så spennendeJeg tok en rfsu 25ml i stad. Den var helt blank. Kanskje ikke så rart siden cb early viste en svaaak strek. Jeg får prøve igjen senere. Kjæresten så også streken på cb early.
Jaaa [emoji4] Jeg får prøve igjen mandag eller tirsdag. En av de dagene er IKM.Så spennende![]()
Gleder meg til ny oppdateringJaaa [emoji4] Jeg får prøve igjen mandag eller tirsdag. En av de dagene er IKM.
Jeg håper neste test er positiv [emoji4]Gleder meg til ny oppdatering![]()
Sent i går kveld kom tr. For noe forbannet dritt! Jeg er så lei av at det ikke skjer noe. I stedet må jeg hoppe inn i pp9. Frustrerende greier! Nå synes jeg at det er vår tur....
Takk! Jeg hater mensen [emoji21][emoji21][emoji21]Stor klem til deg.