Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

PP4 14DPO / PP5 CD1
Blør ikke enda, men i dette tilfellet sier et bilde mer enn tusen ord ☹
5958a31055479f743e40fedc3d2e7d2d.jpg
Ånei :arghh::smiley-angry017
 
Tempen sank som en stein i dag, så nå er det i alle fall ikke tvil lenger. Legger ut bilde snart.

Jeg tenker likt som deg, vil bare bli gravid igjen så jeg enten kan få en baby eller bli utredet. Håper jo selvfølgelig på det første, men prøver å innstille meg på at utredning er like sannsynlig.

Jeg har ikke prøvd noe annet enn å spise ananas 1-5 dpo. Har vurdert babyklister, men det må vel bestilles fra utlandet? Vet en del bruker wild yam men det øker sannsynligheten for SA (ikke mye, men litt), så det holder jeg meg langt unna. Hva med deg?

Æsj, så kjedelig å høre :-/ Det er utrolig demotiverende..men jeg pleier å tenke at ok - ny syklus, ta et par glass vin å nyte at jeg ikke trenger å bli superbekymret for alle dobesøk med granskning av blod heeeelt enda. For det kommer jo vettu :) Kommende pp er pp'en for oss begge to!! :) Å da ska det gå bra :D

Jeg har heller ikke gjort noe annet en å drukket grapefruktjuice frem til EL. Lest om babyklister å sånn, men tror jeg og holder meg unna - og tar det opp med legen eventuelt! Wild yam holder jeg meg og unna pga den SA faren :) Fikk positiv EL test i dag. Det var superoverraskende, og litt irriterende da vi ikke fikk lagt inn aksjer i går og får ikke gjort det før i 24tiden i natt :p blir stresset av slik jeg! Men hva blir man ikke stresset og teit av i denne prøveperioden da :p

Håper det går greit med deg i dag, og at du snart blir supermotivert for denne pp <3
 
Æsj, så kjedelig å høre :-/ Det er utrolig demotiverende..men jeg pleier å tenke at ok - ny syklus, ta et par glass vin å nyte at jeg ikke trenger å bli superbekymret for alle dobesøk med granskning av blod heeeelt enda. For det kommer jo vettu :) Kommende pp er pp'en for oss begge to!! :) Å da ska det gå bra :D

Jeg har heller ikke gjort noe annet en å drukket grapefruktjuice frem til EL. Lest om babyklister å sånn, men tror jeg og holder meg unna - og tar det opp med legen eventuelt! Wild yam holder jeg meg og unna pga den SA faren :) Fikk positiv EL test i dag. Det var superoverraskende, og litt irriterende da vi ikke fikk lagt inn aksjer i går og får ikke gjort det før i 24tiden i natt :p blir stresset av slik jeg! Men hva blir man ikke stresset og teit av i denne prøveperioden da :p

Håper det går greit med deg i dag, og at du snart blir supermotivert for denne pp <3
Ja, nå skal jeg spise og drikke akkurat hva jeg vil i ferien, og kose meg glugg ihjel på Tusenfryd [emoji4]

Hurra for positiv eltest! Egget slipper jo ikke før testen blir negativ, og lever vel rundt et døgn etter det, så aksjer i natt holder i massevis! Heia heia! [emoji1]
 
Ja, nå skal jeg spise og drikke akkurat hva jeg vil i ferien, og kose meg glugg ihjel på Tusenfryd [emoji4]

Hurra for positiv eltest! Egget slipper jo ikke før testen blir negativ, og lever vel rundt et døgn etter det, så aksjer i natt holder i massevis! Heia heia! [emoji1]

Så bra å høre, du må ha en fantastisk fin ferie! Nyyyte det :) :)
Hihihi, takk for motiverende ord!! Nå skal det gå ;)
 
PP5 CD10
Nå sitter jeg på flyplassen på vei hjem fra ferie, så da passet det fint å oppdatere litt her [emoji4] startet å teste etter el med clearblue digital eltest i går, og fikk som forventet en tom sirkel. Mer overraskende var det at det dukket opp et blinkende smilefjes allerede i dag. Jeg venter ikke el før CD 16 (fredag), så sammenlignet med forrige syklus kom smilefjeset tre dager tidligere. Ellers ser det ut som at tempen ligger litt lavere enn forrige pp. Usikker på om det har gjort noe utslag at jeg har vært på ferie, men det vil vel vise seg nå som jeg er på vei hjem [emoji4]
4f44ecb3db470ef85c69eb74399c5ae2.jpg
085c5b077feeb4517f5dce810dd26bf9.jpg
 
Ellers snublet jeg over gtester på en dagligvarebutikk her nede, så nå har jeg litt forskjellig å prøve [emoji85] Aner ikke hvordan kvaliteten er, men de var uansett så billige at det er verdt forsøket [emoji6]
607b0b3832e2f526fc97814f3a03d2b5.jpg
 
PP5 CD13
db84b9daa00f086de6c57146f070ac1e.jpg

Tempen er mye mer ujevn denne pp enn forrige. Nå ble jeg jo ikke gravid forrige gang, så kanskje jevn temp er oppskrytt?
f73a046e630c5dce627f8a2722f41181.jpg
dacb04f642891c3ce4444e8dd0cea647.jpg

Cb viste fast smiley i morges, og strimmeltesten tatt noen timer etter var utvilsomt positiv. Bildet et tatt etter ca. 1 minutt.
 
Last edited:
PP5 CD14
Negativ eltest i kveld, så da håper jeg på temphopp og dpo-land i morgen [emoji4]
851ae9b1e30fa0d3882c7c4a8dfbfbf3.jpg
 
PP5 CD14
Negativ eltest i kveld, så da håper jeg på temphopp og dpo-land i morgen [emoji4]
851ae9b1e30fa0d3882c7c4a8dfbfbf3.jpg
Håper med deg :) Nå begynner vel nedtellinga snart til testing :)
 
PP5 CD15
b1274b547acd629b80a2b03dc0bf6c99.jpg
Ikke noe temphopp i dag. Sov dårlig i natt, så jeg er usikker på om det kan ha hatt innvirkning. Trodde egentlig tempen blir høyere av at man ikke sover sammenhengende i timene før man temper, men et lite googlesøk viste at den også kan bli lavere. Må vel bare vente og se hva som skjer i morgen [emoji5]
 
PP5 1DPO
91aa0bff7430e3395ecccb3d797e397c.jpg
Ikke akkurat et voldsomt temphopp i dag heller, men opp i underkant av 0,2 grader og høyeste temp denne pp. Antar derfor at jeg er 1DPO i dag, så får jeg heller endre det om krysset ikke kommer om et par dager [emoji4]
 
Ser vi ligger ca likt også denne PP. Tror jeg er en dag etter deg bare, men jeg går jo kun ut fra kroppen og bruker jo ikke el-tester og slikt nå for tiden. :)

Krysser fingre! :Heartred
 
Ser vi ligger ca likt også denne PP. Tror jeg er en dag etter deg bare, men jeg går jo kun ut fra kroppen og bruker jo ikke el-tester og slikt nå for tiden. :)

Krysser fingre! [emoji813]red
Du pleier jo å ha god kontroll på tegnene kroppen gir, så jeg regner med at du har rett [emoji4]

Jeg skulle jo egentlig bare tempe denne runden, men siden kroppen min aldri har gitt nevneverdige signaler på verken el, tr eller graviditet så klarte ikke kontrollfreaken å la være [emoji55]

Krysser fingrene for deg også, håpe du får en positiv overraskelse [emoji173]
 
PP5 2DPO
Tempen hoppet ytterligere opp i dag, så da er det bare å krysse fingrene for at den holder seg høy fremover [emoji4]
223790b04765e2d721de778efac93a20.jpg

Det var hopp ja! Skal krysse alt jeg og for at spira sitter denne pp :Heartred
 
Back
Topp