Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Ja, det var egentlig like så greit :p levde 100% som normalt på ferie, da EL kom mye tidligere en ønsket den pp! Men nå er jeg på cd5 og nærmer meg vell EL jakt etterhvert med en litt sunnere livsstil denne mnd. Alt skeier jo ut på ferie:) men sånn skal det være! Er spennende å følge med på deg nå da:)))))
Kostholdet gikk rett vest da jeg var på ferie også, men vi var i veldig mye aktivitet så jeg innbiller meg at det gikk opp i opp :p Jeg drikker ikke alkohol, så det er ikke et "problem" for meg. Du har uansett helt rett, man SKAL skeie ut på ferie :D

Grugleder meg til å teste i helgen. Må jo være lov å håpe bittelitt :Heartred
 
Kostholdet gikk rett vest da jeg var på ferie også, men vi var i veldig mye aktivitet så jeg innbiller meg at det gikk opp i opp :p Jeg drikker ikke alkohol, så det er ikke et "problem" for meg. Du har uansett helt rett, man SKAL skeie ut på ferie :D

Grugleder meg til å teste i helgen. Må jo være lov å håpe bittelitt :Heartred

Ja, det er jeg sikker på at det gikk opp i opp med så mye aktivitet :D Er det noen grunn til at du ikke drikker alkohol hvis jeg får spørre? Trenger ikke svare :) I min vennegjeng/jobb er det normalt med alkohol i mange sosiale sammenkomster, så det har vært det «vanskeligste» for meg egentlig. Ikke at jeg «trenger» å drikke, men det handler om å leve normalt for at ikke denne prøveperioden skal føles lengre en det den er. Vet ikke, syns mye mtp kosthold å sånn er litt vanskelig akkurat i denne perioden. Har jo blitt preggy to ganger før ved å leve normalt, så prøver å fokusere på det! :)

Gleder meg til å se testene dine i helgen :D Er alltid lov å håpe. Håper så med deg :)
 
Ja, det er jeg sikker på at det gikk opp i opp med så mye aktivitet :D Er det noen grunn til at du ikke drikker alkohol hvis jeg får spørre? Trenger ikke svare :) I min vennegjeng/jobb er det normalt med alkohol i mange sosiale sammenkomster, så det har vært det «vanskeligste» for meg egentlig. Ikke at jeg «trenger» å drikke, men det handler om å leve normalt for at ikke denne prøveperioden skal føles lengre en det den er. Vet ikke, syns mye mtp kosthold å sånn er litt vanskelig akkurat i denne perioden. Har jo blitt preggy to ganger før ved å leve normalt, så prøver å fokusere på det! :)

Gleder meg til å se testene dine i helgen :D Er alltid lov å håpe. Håper så med deg :)
Det er rett og slett fordi jeg ikke liker smaken. Da jeg var yngre drakk jeg for å bli full, men da jeg "vokste av meg" det var det liksom ikke verdt det å tvinge i seg noe jeg synes smaker vondt :)

Jeg er også tilhenger av å leve som normalt selv om man prøver. Ingen vet hvor lang tid det vil ta å bli gravid, så det kan bli slitsomt i lengden å ha for mange begrensninger. Når det er sagt unngår jeg spekemat, myke oster osv. mellom EL og IKM, men det er ikke ting jeg spiser særlig ofte uansett så det koster meg ingenting å la være :)
 
Det er rett og slett fordi jeg ikke liker smaken. Da jeg var yngre drakk jeg for å bli full, men da jeg "vokste av meg" det var det liksom ikke verdt det å tvinge i seg noe jeg synes smaker vondt :)

Jeg er også tilhenger av å leve som normalt selv om man prøver. Ingen vet hvor lang tid det vil ta å bli gravid, så det kan bli slitsomt i lengden å ha for mange begrensninger. Når det er sagt unngår jeg spekemat, myke oster osv. mellom EL og IKM, men det er ikke ting jeg spiser særlig ofte uansett så det koster meg ingenting å la være :)

Nei, det forstår jeg godt at du ikke gjør :p

Enig, det beste er å bare fortsette helt som normalt:) å sånne enkle ting man ikke spiser til vanlig er superenkle å velge vekk ja:) når er ikm?
 
Nei, det forstår jeg godt at du ikke gjør :p

Enig, det beste er å bare fortsette helt som normalt:) å sånne enkle ting man ikke spiser til vanlig er superenkle å velge vekk ja:) når er ikm?
IKM er ikke før neste fredag, 28. september. Leeenge til. Men er 8 dpo førstkommende fredag, så er teoretisk mulig å få positiv test i helgen :)
 
Hihi, alt er lenge til i dpo land :p Det er det absolutt. Har du fått positiv så tidlig før?
Fikk svak positiv 8 dpo første gang jeg var gravid [emoji4] Andre gang ble ikke testen positiv før etter ikm (usikker på når siden jeg sluttet å teste), så jeg gir ikke helt opp håpet før tanta kommer.
 
PP5 6DPO
6712c94e614137cc5b5ab233d093f115.jpg
Tempen gikk litt opp igjen i dag, så da er det bare å krysse fingrene for at den holder seg der [emoji4]
 
PP5 6DPO
6712c94e614137cc5b5ab233d093f115.jpg
Tempen gikk litt opp igjen i dag, så da er det bare å krysse fingrene for at den holder seg der [emoji4]

Herlig! Krysser fingrene for en liten juni spire :love7
 
PP5 7DPO
d10a6b9d2ace7be419743c93288dc36b.jpg
Sovnet med vått hår og åpent vindu i går kveld, og fysj så frossen jeg var da jeg våknet. Ingen tvil om at vi går kaldere tider i møte.

Jeg har for første gang opplevd å få litt ømme pupper. Har i tillegg en slags stølhetsfølelse nederst i magen. Trenger ikke å bety noe som helst, men det bidrar jo til litt mer spenning [emoji6]
 
PP5 8DPO
Tempen fortsetter å synke, og er nå faretruende nær coverline. Venter ikke TR før om en uke, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Surna sånn av tempen i morges at jeg ikke orket å teste [emoji14]
ef65b95c9718dd55a80d709c6c0f98f6.jpg
 
Teite tempen da! Satser på den peker oppover igjen i morgen. :)

Og jeg som gleda meg til å tyde test. :p
 
Teite tempen da! Satser på den peker oppover igjen i morgen. :)

Og jeg som gleda meg til å tyde test. :p
Håper det, eller blir det en fryktelig kort syklus.
Dersom tempen ikke synker under coverline lover jeg å teste i morgen ;)
 
Måtte inn og lese på nettsiden til FF om festedip, og det ser faktisk ikke ut til at tempen må under coverline. Grafen de bruker i eksempelet har i alle fall ikke det: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Implantation-dip.html

Vet jo at festedip på ingen måte betyr graviditet, men kan jo i det minste håpe at det var en østrogenbølge i stedet for TR som er årsaken til lav temp :) nå angrer jeg bittelitt på at jeg ikke testet likevel :hilarious:
 
Satser på festedip :D Åå, jeg er så spent på dine vegne. Og håper virkelig at det er en liten spire som gror!
 
Back
Topp