Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

PP5 3DPO
2df7640b213e05dbb616ab33e52c7c2a.jpg
Ble først litt overrasket over at krysset var stiplet, men i følge analysen er det fordi det ikke er overensstemmelse mellom eltestene jeg har registrert og når temphoppet skjedde, og det gir jo mening [emoji5]
 
Morsomt at vi er helt synkrone! Vi er også i pp5 og 4dpo i dag [emoji1]
Jeg krysser fingre og tær for junibaby på oss begge
 
Morsomt at vi er helt synkrone! Vi er også i pp5 og 4dpo i dag [emoji1]
Jeg krysser fingre og tær for junibaby på oss begge
Så gøy, da satser vi på å ta følge over i terminforum om ikke så lenge :D
 
Kom over i juni forumet med meg :) veldig spennende dager fremover!
 
PP5 5DPO
Tempen har gått litt ned de siste to dagene. Legger ikke så mye vekt på tempen fra i går, for da sov jeg forferdelig dårlig.
d576916ae68612db7db13f5103c31ecb.jpg
Tempen etter EL er så langt veldig lik forrige pp. Tror ikke det er et særlig godt tegn [emoji17]
60a4d38502a1d1e5067957bc07563cb4.jpg
 
Jeg tenker at 5 DPO har vel ikke egget rukket å feste seg en gang, tar ikke det sånn ei uke? Så kroppen måtte vel vært nesten synsk om man skulle ha symptomer allerede?
 
Jeg tenker at 5 DPO har vel ikke egget rukket å feste seg en gang, tar ikke det sånn ei uke? Så kroppen måtte vel vært nesten synsk om man skulle ha symptomer allerede?
Det er et godt poeng! Mener å ha lest at egget fester seg 5-12 dpo, så da er det lite sannsynlig at tempen så langt er noen fasit. Bra du realitetesorienterer en pessimist som meg :hilarious:
 
Prøv å ikke tenk så mye på tempen, viktigste er at den holder seg over streken! :happy: og det fjør den absolutt!
min var opp og ned hver dag, men det gikk bra det og :Heartred
 
Prøv å ikke tenk så mye på tempen, viktigste er at den holder seg over streken! :happy: og det fjør den absolutt!
min var opp og ned hver dag, men det gikk bra det og :Heartred
Du har helt rett, så lenge den holder seg over coverline lever håpet :) Jeg er nok bare litt pessimistisk for å skåne meg selv. Føler at fallhøyden blir så mye større om jeg våger å håpe på at det kan gå veien.
 
Du har helt rett, så lenge den holder seg over coverline lever håpet :) Jeg er nok bare litt pessimistisk for å skåne meg selv. Føler at fallhøyden blir så mye større om jeg våger å håpe på at det kan gå veien.

Skjønner deg godt! Og det er helt lov, så kan man heller bli positivt overrasket :)
 
Jeg er helt overbevist hver måned jeg, om at denne gangen går det! Så jeg skjønner godt at du vil dempe forventningene litt. Huff, det er ikke så enkelt da, når man går sånn og venter spent og utålmodig!
 
Jeg er helt overbevist hver måned jeg, om at denne gangen går det! Så jeg skjønner godt at du vil dempe forventningene litt. Huff, det er ikke så enkelt da, når man går sånn og venter spent og utålmodig!
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? :) Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholden :)
 
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? :) Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholden :)

I feel you 100% <3
Håper for deg da at det klaffer nå! :) :)
 
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? :) Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholden :)

Huff, ja da blir det selvsagt noe helt annet. Denne gangen håper jeg spiren sitter! [emoji173]️
 
Jeg har sneket litt i ikm-gruppa di, og så at du har gått inn i en ny pp. Krysser fingrene for at det er på det fjerde det skal skje [emoji173]

Ja, det var egentlig like så greit :p levde 100% som normalt på ferie, da EL kom mye tidligere en ønsket den pp! Men nå er jeg på cd5 og nærmer meg vell EL jakt etterhvert med en litt sunnere livsstil denne mnd. Alt skeier jo ut på ferie:) men sånn skal det være! Er spennende å følge med på deg nå da:)))))
 
Back
Topp