Tusen takk! Du må gjerne drysse litt babystøv her inne [emoji1]Det var hopp ja! Skal krysse alt jeg og for at spira sitter denne pp [emoji813]red
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Du må gjerne drysse litt babystøv her inne [emoji1]Det var hopp ja! Skal krysse alt jeg og for at spira sitter denne pp [emoji813]red
Tusen takk! Du må gjerne drysse litt babystøv her inne [emoji1]
Så gøy, da satser vi på å ta følge over i terminforum om ikke så lengeMorsomt at vi er helt synkrone! Vi er også i pp5 og 4dpo i dag [emoji1]
Jeg krysser fingre og tær for junibaby på oss begge
Håper, håper, håper at jeg kan få bli med deg over i terminforumet for juni håper dagene fremover går rasktKom over i juni forumet med meg veldig spennende dager fremover!
Det er et godt poeng! Mener å ha lest at egget fester seg 5-12 dpo, så da er det lite sannsynlig at tempen så langt er noen fasit. Bra du realitetesorienterer en pessimist som megJeg tenker at 5 DPO har vel ikke egget rukket å feste seg en gang, tar ikke det sånn ei uke? Så kroppen måtte vel vært nesten synsk om man skulle ha symptomer allerede?
Du har helt rett, så lenge den holder seg over coverline lever håpet Jeg er nok bare litt pessimistisk for å skåne meg selv. Føler at fallhøyden blir så mye større om jeg våger å håpe på at det kan gå veien.Prøv å ikke tenk så mye på tempen, viktigste er at den holder seg over streken! og det fjør den absolutt!
min var opp og ned hver dag, men det gikk bra det og
Du har helt rett, så lenge den holder seg over coverline lever håpet Jeg er nok bare litt pessimistisk for å skåne meg selv. Føler at fallhøyden blir så mye større om jeg våger å håpe på at det kan gå veien.
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholdenJeg er helt overbevist hver måned jeg, om at denne gangen går det! Så jeg skjønner godt at du vil dempe forventningene litt. Huff, det er ikke så enkelt da, når man går sånn og venter spent og utålmodig!
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholden
Så lenge nedturen ikke blir for stor dersom TR dukker opp så er det jo ingenting i veien for å ha troen hver eneste gang. En gang må det jo klaffe, så hvorfor ikke nå? Optimismen min fikk seg en trøkk med SA både i PP1 og PP2, så for å beskytte meg selv så langt det lar seg gjør så er det bedre å være litt tilbakeholden
Jeg har sneket litt i ikm-gruppa di, og så at du har gått inn i en ny pp. Krysser fingrene for at det er på det fjerde det skal skje [emoji173]I feel you 100% <3
Håper for deg da at det klaffer nå!
Håper for oss begge! [emoji173]Huff, ja da blir det selvsagt noe helt annet. Denne gangen håper jeg spiren sitter! [emoji173]️
Jeg har sneket litt i ikm-gruppa di, og så at du har gått inn i en ny pp. Krysser fingrene for at det er på det fjerde det skal skje [emoji173]