10+5
Bare 5 dager til TUL2... er skikkelig utålmodig, vil vite at/om alt er bra inni der. Formen er irriterende bra egentlig, føler at jeg hadde nok roet meg mer dersom jeg var stygg-dårlig [emoji23]
Eneste jeg har er bedre luktesans.. Mat kan godt lukte sterkt og mye, men jeg må vita 'hva' lukten er. F.eks nykuttet rå løk syns jeg lukter helt fantastisk [emoji23] Ikke slik at jeg vil ha lukten på meg altså [emoji14], men det syns jeg lukter skikkelig "rent", det er liksom helt tydelig 'hva' lukten er.
Kylling derimot, det lukter krise! [emoji37] Har virkelig problemer når det blir servert et eller annet kylling-greier i kantina, og hvis det i tillegg er i noe marinade, da er det hakket før brekninger [emoji23] Altså, jeg velger jo aldri kyllingen selv, men det kan jo være at sidemannen har valgt den styggeskapen [emoji14] [emoji37] [emoji23]
Så dagens gladnyhet:
Mannen tror at han vil vite kjønn likevel! [emoji7][emoji7] Han sa det i går når jeg informerte om dato for OUL [emoji1]
Gleder meg til oppdatering fra deg til uka!
Alt er nok i sin skjønneste orden
Du er ikke alene om å ikke tåle lukt

Jeg brekker meg av mange forskjellige lukter og det verste er makrell, salami og sigarettrøyk. Heller ikke lett med overparfymerte folk

Den ulvenesa altså
God lørdag snuppa
Gleder meg til å se