Fru.C's Dagbok

Ja, 23.august [emoji4]
Men skal prøve å få flyttet timen til uken før for akkurat den datoen der krasjer med en jobbreise [emoji14]
Åh! Da må du få flyttet den ja :) Håper det ordner seg!
 
13+1 [emoji307]
Fått flyttet OUL til 17.august! [emoji1]

I dette stadiet gleder jeg meg kun til å begynne å kjenne liv, uvisshet om alt er ok er ganske plagsom.. Har stor tro på at egen kropp og lille takler dette uten problem, men kontrollfrik som jeg er så liker jeg 'å vite' [emoji14]
 
13+1 [emoji307]
Fått flyttet OUL til 17.august! [emoji1]

I dette stadiet gleder jeg meg kun til å begynne å kjenne liv, uvisshet om alt er ok er ganske plagsom.. Har stor tro på at egen kropp og lille takler dette uten problem, men kontrollfrik som jeg er så liker jeg 'å vite' [emoji14]
Så bra at du fikk flyttet den :D

Stol på at kroppen din gjør jobben, det angrer jeg på at jeg ikke gjorde, for da kunne jeg heller slappet av istedenfor å tenke på det og ha bekymringer. Det er svært sjeldent det går galt og dette går veien for dere❤️
 
13+1 [emoji307]
Fått flyttet OUL til 17.august! [emoji1]

I dette stadiet gleder jeg meg kun til å begynne å kjenne liv, uvisshet om alt er ok er ganske plagsom.. Har stor tro på at egen kropp og lille takler dette uten problem, men kontrollfrik som jeg er så liker jeg 'å vite' [emoji14]
Kjenner meg veldig igjen! Over de første 12 ukene, og nå går en bare å venter igjen, på å kjenne de første sparkene og på at magen skal vokse :p
 
Kjenner meg veldig igjen! Over de første 12 ukene, og nå går en bare å venter igjen, på å kjenne de første sparkene og på at magen skal vokse :p
Ja det ble liksom et vakuum her nå [emoji14]
Og det jeg kjenner er jeg 99.9% sikker på at er luft [emoji23]
 
13+3 [emoji307]
Hadde egentlig tenkt å fortelle sjefen om graviditeten når han kommer fra ferie om 2 uker, men siden jeg fremdeles er fryktelig redd for å miste/at noe er galt, og det "bare" er 5 uker til OUL, så tror jeg faktisk jeg venter med å si noe til etter OUL. Hvis det plutselig "plopper" ut en mage så går jeg så klart å sier hva som er på gang til sjefen [emoji23]
Men nå som det er umulig å se, så ser jeg ikke noe problem med dette.
 
14+0 [emoji307]
Hver dag er en seier! [emoji1]

Jeg har begynt å få en liten "bulk" på magen, men fremdeles null problem å skjule det [emoji23] Er også litt usikker på om denne bulken kun kommer av at kroppen min tydeligvis har glemt hvordan fordøyelsen egentlig skal fungere...
Men! I dag har jeg på min første mammabukse på jobb [emoji6] Føles fantastisk å ikke ha noe som presser på magen [emoji4] OG jeg slipper å få den valken oppå buksekanten som har dukket opp siste tiden [emoji23]

Bare 31 dager igjen til OUL, gleder meg til å se det lille vidunderet igjen! [emoji7][emoji173]
 
14+0 [emoji307]
Hver dag er en seier! [emoji1]

Jeg har begynt å få en liten "bulk" på magen, men fremdeles null problem å skjule det [emoji23] Er også litt usikker på om denne bulken kun kommer av at kroppen min tydeligvis har glemt hvordan fordøyelsen egentlig skal fungere...
Men! I dag har jeg på min første mammabukse på jobb [emoji6] Føles fantastisk å ikke ha noe som presser på magen [emoji4] OG jeg slipper å få den valken oppå buksekanten som har dukket opp siste tiden [emoji23]

Bare 31 dager igjen til OUL, gleder meg til å se det lille vidunderet igjen! [emoji7][emoji173]

Grattis med nok en uke :)
Skal ikke se bort i fra at det er litt livmor i den bulken altså :rolleyes: koselig! ❤️
 
Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji7]
Er nok litt livmor inni den bulken ja[emoji173] Her har magen kommet allerede [emoji85][emoji85]
 
Gratulerer så mye med ny uke [emoji4]
 
Grattis med nok en uke :)
Skal ikke se bort i fra at det er litt livmor i den bulken altså :rolleyes: koselig! [emoji173]️
Takk [emoji4]
Er nok litt livmor også ja [emoji6] men mest luft og tarmer tenker jeg [emoji23][emoji23]
Men veldig kos uansett [emoji4]
Mannen kommenterte til og med i helga når vi la oss den ene kvelden "Shit! Du ser jo skikkelig gravid ut jo!" [emoji23][emoji23]

Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji7]
Er nok litt livmor inni den bulken ja[emoji173] Her har magen kommet allerede [emoji85][emoji85]
Litt livmor er det nok ja [emoji6]
I morgen kommer du også til ny uke! [emoji1]
Og så enda en tul da; lucky you [emoji7]
Gratulerer så mye med ny uke [emoji4]
Takk![emoji4]
 
14+2 [emoji307]
Magen har startet opp igjen etter streiken [emoji23]
Så nå har magen krympet betraktelig! Nesten litt kjipt altså...
Men lettere å la være å si noe på jobb når jeg ikke ser ut som om jeg har spist en håndball [emoji23]
Nå ser jeg bare ut som om jeg har tilegnet meg noen "burger-kilo" på magen i løpet av sommeren [emoji14] [emoji23]
 
14+2 [emoji307]
Magen har startet opp igjen etter streiken [emoji23]
Så nå har magen krympet betraktelig! Nesten litt kjipt altså...
Men lettere å la være å si noe på jobb når jeg ikke ser ut som om jeg har spist en håndball [emoji23]
Nå ser jeg bare ut som om jeg har tilegnet meg noen "burger-kilo" på magen i løpet av sommeren [emoji14] [emoji23]

Hahahaha, burger-kilo er akkurat slik det føles ut som her også :hilarious::hilarious:
 
14+2 [emoji307]
Magen har startet opp igjen etter streiken [emoji23]
Så nå har magen krympet betraktelig! Nesten litt kjipt altså...
Men lettere å la være å si noe på jobb når jeg ikke ser ut som om jeg har spist en håndball [emoji23]
Nå ser jeg bare ut som om jeg har tilegnet meg noen "burger-kilo" på magen i løpet av sommeren [emoji14] [emoji23]

Haha, spist en håndball :hilarious:
Skal nok bli greit når den ordentlige babymagen dukker opp, slik at man ikke bare ser godteri-tjukk ut ;)
 
Hahahaha, burger-kilo er akkurat slik det føles ut som her også :hilarious::hilarious:
[emoji23][emoji23]
For det er "jevnt" i det hele tatt, bare mer "pløsete" på magen [emoji23]
Så når jeg går med vanlige bukser får jeg en slik 'meget flatterende' valk som legger seg oppå buksekanten [emoji14]
Men men, sånn får det nå bare være [emoji6]
 
[emoji23][emoji23]
For det er "jevnt" i det hele tatt, bare mer "pløsete" på magen [emoji23]
Så når jeg går med vanlige bukser får jeg en slik 'meget flatterende' valk som legger seg oppå buksekanten [emoji14]
Men men, sånn får det nå bare være [emoji6]
Valken er merkbar her også, spesielt på ettermiddag/ kvelden [emoji13]
Har du begynt med mammabukse enda?
 
Valken er merkbar her også, spesielt på ettermiddag/ kvelden [emoji13]
Har du begynt med mammabukse enda?
Er mest synlig på ettermiddag / kveld her også [emoji5]
Har kjøpt meg en mammabukse, siden jeg følte jeg ble skvist opp/ut av noen av buksene mine [emoji23]
Men kjøper nok en til i dag tenker jeg, er jo så behagelig å gå i [emoji1]
 
Er mest synlig på ettermiddag / kveld her også [emoji5]
Har kjøpt meg en mammabukse, siden jeg følte jeg ble skvist opp/ut av noen av buksene mine [emoji23]
Men kjøper nok en til i dag tenker jeg, er jo så behagelig å gå i [emoji1]

Er ganske skvist her også til tider [emoji28]
Skal til Sverige om 3 uker, hadde håpt å kunne vente med å kjøpe inn noe til da. Menmen, får se hvordan det går. Måtte kneppe opp buksa i bilen i går, pressa sånn på magen. Samboer mener bestemt at jeg snart må krype til korset å handle inn [emoji23]
Håper formen din er fin [emoji254]
 
Back
Topp