Fru.C's Dagbok

11+3 [emoji307]
TUL gjennomført og jeg er rett og slett totalt forelska [emoji7][emoji7]
Lille hadde bankende hjerte (170 sl/min), og ble målt til 52 mm. Anatomien var helt topp og jeg spurte om neseben og nakkefold for å være sikker på at dette var sjekket, og helt topp det også [emoji7]

Mannen var også med, og han fikk bare større og større øyne [emoji23] Lille lå først rolig mens anatomi-undersøkelsen pågikk, før det plutselig "tok helt av" inni der [emoji23] det var full oppvisning av piruetter, bokseslag og karatespark [emoji106][emoji173][emoji173]

Det var en herlig opplevelse og det var direkte rørende å se hvor rørt mannen ble av å se villbassen i magen [emoji1]

Møt vår lille hjerteknuser [emoji173]:
H*n holder ene hånden på hodet [emoji6]
c5373d4bec7f0cf925e96740a63d36c1.jpg
 
11+3 [emoji307]
TUL gjennomført og jeg er rett og slett totalt forelska [emoji7][emoji7]
Lille hadde bankende hjerte (170 sl/min), og ble målt til 52 mm. Anatomien var helt topp og jeg spurte om neseben og nakkefold for å være sikker på at dette var sjekket, og helt topp det også [emoji7]

Mannen var også med, og han fikk bare større og større øyne [emoji23] Lille lå først rolig mens anatomi-undersøkelsen pågikk, før det plutselig "tok helt av" inni der [emoji23] det var full oppvisning av piruetter, bokseslag og karatespark [emoji106][emoji173][emoji173]

Det var en herlig opplevelse og det var direkte rørende å se hvor rørt mannen ble av å se villbassen i magen [emoji1]

Møt vår lille hjerteknuser [emoji173]:
H*n holder ene hånden på hodet [emoji6]
c5373d4bec7f0cf925e96740a63d36c1.jpg
For en søtnos [emoji169][emoji169][emoji173][emoji173] Nydelige lille [emoji7][emoji7]
 
For en søtnos [emoji169][emoji169][emoji173][emoji173] Nydelige lille [emoji7][emoji7]
Ja det var helt fantastisk [emoji173][emoji173]
Og så er det halvannen måned til jeg får en ny titt... huff og huff [emoji6] Får se, kanskje jeg bare 'må' ta en ul før det [emoji14]
 
Ja det var helt fantastisk [emoji173][emoji173]
Og så er det halvannen måned til jeg får en ny titt... huff og huff [emoji6] Får se, kanskje jeg bare 'må' ta en ul før det [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23]
 
S
11+3 [emoji307]
TUL gjennomført og jeg er rett og slett totalt forelska [emoji7][emoji7]
Lille hadde bankende hjerte (170 sl/min), og ble målt til 52 mm. Anatomien var helt topp og jeg spurte om neseben og nakkefold for å være sikker på at dette var sjekket, og helt topp det også [emoji7]

Mannen var også med, og han fikk bare større og større øyne [emoji23] Lille lå først rolig mens anatomi-undersøkelsen pågikk, før det plutselig "tok helt av" inni der [emoji23] det var full oppvisning av piruetter, bokseslag og karatespark [emoji106][emoji173][emoji173]

Det var en herlig opplevelse og det var direkte rørende å se hvor rørt mannen ble av å se villbassen i magen [emoji1]

Møt vår lille hjerteknuser [emoji173]:
H*n holder ene hånden på hodet [emoji6]
c5373d4bec7f0cf925e96740a63d36c1.jpg
Se der ja :) Nydelig!
 
For en nydelig lien minibaby ❤️
 
11+3 [emoji307]
TUL gjennomført og jeg er rett og slett totalt forelska [emoji7][emoji7]
Lille hadde bankende hjerte (170 sl/min), og ble målt til 52 mm. Anatomien var helt topp og jeg spurte om neseben og nakkefold for å være sikker på at dette var sjekket, og helt topp det også [emoji7]

Mannen var også med, og han fikk bare større og større øyne [emoji23] Lille lå først rolig mens anatomi-undersøkelsen pågikk, før det plutselig "tok helt av" inni der [emoji23] det var full oppvisning av piruetter, bokseslag og karatespark [emoji106][emoji173][emoji173]

Det var en herlig opplevelse og det var direkte rørende å se hvor rørt mannen ble av å se villbassen i magen [emoji1]

Møt vår lille hjerteknuser [emoji173]:
H*n holder ene hånden på hodet [emoji6]
c5373d4bec7f0cf925e96740a63d36c1.jpg
Så fiiiin liten baby [emoji7][emoji173]
 
Takk! [emoji9]
Nå blir neste milepæl oul og å få vite kjønn [emoji7] Heldigvis har mannen funnet ut at han vil vite kjønn han også, så slipper jeg å holde det for meg selv [emoji6] Han spurte til og med i går om det ikke var mulig å få vite noe allerede nå [emoji23]

Åååå så stas!! Jeg tipper en liten gutt hos dere jeg :D

Jippi for en liten sprellende baby :D
 
Åååå så stas!! Jeg tipper en liten gutt hos dere jeg :D

Jippi for en liten sprellende baby :D
Jeg tror også gutt [emoji6] Men det er basert kun på en følelse [emoji23] For basert på sammenligninger med venninners svangerskap er det jente [emoji14] Jeg har nemlig ikke den ekstreme sulten som alle som fikk gutter hadde.. ikke et snev engang [emoji23]

Men åh, kunne sett på den lille sprellende babyen hver eneste dag! [emoji7]
 
Jeg tror også gutt [emoji6] Men det er basert kun på en følelse [emoji23] For basert på sammenligninger med venninners svangerskap er det jente [emoji14] Jeg har nemlig ikke den ekstreme sulten som alle som fikk gutter hadde.. ikke et snev engang [emoji23]

Men åh, kunne sett på den lille sprellende babyen hver eneste dag! [emoji7]

Jeg hadde typiske tegn for gutt, og fikk jente ;) "Alle" trodde gutt pga mine graviditetssymptomer osv, og jeg fikk en EKSTREM sult!! Men selv visste jeg, pga min følelse at det var jente :D

Jeg veeet. Kunne ønske jeg hadde UL apparat hjemme :p Hadde bare sett på henne !
 
Jeg hadde typiske tegn for gutt, og fikk jente ;) "Alle" trodde gutt pga mine graviditetssymptomer osv, og jeg fikk en EKSTREM sult!! Men selv visste jeg, pga min følelse at det var jente :D

Jeg veeet. Kunne ønske jeg hadde UL apparat hjemme [emoji14] Hadde bare sett på henne !
Hmmm... gleder meg til å få vite kjønn jeg altså! [emoji6] siden disse "tegnene" tydeligvis uansett kan slå begge veier [emoji6][emoji6]
 
Så herlig med vel gjennomført ul! Og så høy hjerterytme! Du vet vel hva de sier om det? ;) Uansett, en fin liten bebis❤️
 
Så herlig med vel gjennomført ul! Og så høy hjerterytme! Du vet vel hva de sier om det? ;) Uansett, en fin liten bebis[emoji173]️
Ja det var herlig å få se igjen! [emoji7]
Hehehe, ja hjerterytmen vipper vel mot jente [emoji6] men har sett unntak også.. så får vel bare vente og se til neste ul [emoji14]
 
Ja det var herlig å få se igjen! [emoji7]
Hehehe, ja hjerterytmen vipper vel mot jente [emoji6] men har sett unntak også.. så får vel bare vente og se til neste ul [emoji14]
Hehe! Blir spennende å se hva det er når du kommer dit :) Hadde du fått dato for oul?
 
Hehe! Blir spennende å se hva det er når du kommer dit :) Hadde du fått dato for oul?
Ja, 23.august [emoji4]
Men skal prøve å få flyttet timen til uken før for akkurat den datoen der krasjer med en jobbreise [emoji14]
 
Back
Topp