Fru.C's Dagbok

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Fru.C, 13 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Greit når man blir flytta fram [emoji28][emoji6][emoji6] evt 1 mindre dag på overtid før igangsetting[emoji16]

2. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Jess, klager ikke på å få en dag mindre ventetid altså [emoji6]

3. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Så koselig med spark og gratulerer med halveis! :Heartred Er helt fantastisk å kjenne at de kommuniserer der inne:love7

4. LizRachel Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Så herlig [emoji1]
    Jeg er også overbevist om at det er en liten gutt jeg bærer på, så blir spennende å se på oul [emoji4]

5. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Takk [emoji1]
    Elsker når han sparker, da får jeg en liten oppdatering om at han har det fint inni der [emoji4]
    Oi oi, da blir det spennende å se om magefølelsen har rett [emoji6] Jeg var såpass overbevist, så jeg hadde nok fått direkte sjokk hvis jeg fikk beskjed på OUL om at det var en jente [emoji28]

6. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Hvordan går det med deg og lille? :)

7. Fru.C Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Bare fint med oss [emoji4]
    Lille spreller og styrer på i alle fall [emoji6]
    Bekkenet mitt er ikke noe å rope hurra for, men er 20% sykemeldt nå, så det hjelper litt i alle fall [emoji4]

Med deg og lille da, alt fint..? [emoji4]

8. Det er ikke bare bare Bernt Gift med forumet Septembergull'17

<3

• Liker Liker x 1
  9. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Så bra at alt er bra :) selv om det ikke er noe godt med bekkentull! Ble selv sykemeldt 100% denne uka blant annet pga bekkenet så her kom juleferien tidlig i år!
    Alt er bra med lille frøken og merker hun begynner å bli større og sterkere for å si det sånn:hilarious::love017

Del denne siden