Fru.C's Dagbok

Jeg er jo i mitt hode 20+0 i dag.. men siden jeg fikk 17.jan som termin av klinikken så blir jeg i følge "norsk svangerskap" 20+1, fordi om jeg er veeeeldig sikker på når uttak/befruktningen var [emoji23]
Så fant ut det var like greit å innrette seg etter hva som blir stående på svangerskapspapirene [emoji6]

Men må innrømme at å starte ny uke på mandager var mer 'ryddig' altså [emoji39]
Hohoho [emoji28]
Greit når man blir flytta fram [emoji28][emoji6][emoji6] evt 1 mindre dag på overtid før igangsetting[emoji16]
 
Så koselig med spark og gratulerer med halveis! :Heartred Er helt fantastisk å kjenne at de kommuniserer der inne:love7
 
Ja det er så gøy! [emoji1]
Jeg "visste" det hele tiden, og har sagt til mannen siden uke 6 eller noe at det er en gutt inni der [emoji39] Han trodde meg ikke før det var bevist på OUL [emoji6]

Lille prinsen min i magen [emoji7][emoji170][emoji170]
Så herlig [emoji1]
Jeg er også overbevist om at det er en liten gutt jeg bærer på, så blir spennende å se på oul [emoji4]
 
Så koselig med spark og gratulerer med halveis! [emoji813]red Er helt fantastisk å kjenne at de kommuniserer der inne:love7
Takk [emoji1]
Elsker når han sparker, da får jeg en liten oppdatering om at han har det fint inni der [emoji4]
Så herlig [emoji1]
Jeg er også overbevist om at det er en liten gutt jeg bærer på, så blir spennende å se på oul [emoji4]
Oi oi, da blir det spennende å se om magefølelsen har rett [emoji6] Jeg var såpass overbevist, så jeg hadde nok fått direkte sjokk hvis jeg fikk beskjed på OUL om at det var en jente [emoji28]
 
Hvordan går det med deg og lille? :)
Bare fint med oss [emoji4]
Lille spreller og styrer på i alle fall [emoji6]
Bekkenet mitt er ikke noe å rope hurra for, men er 20% sykemeldt nå, så det hjelper litt i alle fall [emoji4]

Med deg og lille da, alt fint..? [emoji4]
 
Bare fint med oss [emoji4]
Lille spreller og styrer på i alle fall [emoji6]
Bekkenet mitt er ikke noe å rope hurra for, men er 20% sykemeldt nå, så det hjelper litt i alle fall [emoji4]

Med deg og lille da, alt fint..? [emoji4]
Så bra at alt er bra :) selv om det ikke er noe godt med bekkentull! Ble selv sykemeldt 100% denne uka blant annet pga bekkenet så her kom juleferien tidlig i år!
Alt er bra med lille frøken og merker hun begynner å bli større og sterkere for å si det sånn:hilarious::love017
 
Back
Topp