Fru.C's Dagbok

Hurra for nydelig babybump:love017 Er så godt når man endelig kjenner at magen har endret seg! Hos meg kom den og ganske plutselig etter uke 15 :)
 
Uka som har vært har gått fort, har jobbet fryktelig mye overtid og så kom mannen hjem fra jobb denne uka [emoji4]
17+4: Har kjent det jeg tror har vært spark før, men i dag var det ingen tvil! Det kom sikkert 5 stk kraftige spark innen 1min mens jeg var på jobb.
17+5: Kjente spark når jeg og mannen så film på kvelden. Siden vi var hjemme kunne vi "se etter", og joda, både jeg og mannen kunne se bevegelsen som poppet ut av magen [emoji6]

I morgen er det ny uke og så er det OUL i løpet av uken, blir gøy å få se lille igjen [emoji7]
 
Ååå så kos med masse liv ❤️
Lykke til på OUL!! ✌
 
Uka som har vært har gått fort, har jobbet fryktelig mye overtid og så kom mannen hjem fra jobb denne uka [emoji4]
17+4: Har kjent det jeg tror har vært spark før, men i dag var det ingen tvil! Det kom sikkert 5 stk kraftige spark innen 1min mens jeg var på jobb.
17+5: Kjente spark når jeg og mannen så film på kvelden. Siden vi var hjemme kunne vi "se etter", og joda, både jeg og mannen kunne se bevegelsen som poppet ut av magen [emoji6]

I morgen er det ny uke og så er det OUL i løpet av uken, blir gøy å få se lille igjen [emoji7]

Så herlig med slik opplevelse. Jeg har enda ikke klart å "se" bevegelse. Men kjenner tydelig mye;)

Lykke til på OUL[emoji16]
 
Ååå så kos med masse liv [emoji173]️
Lykke til på OUL!! [emoji111]
Ja det er så herlig [emoji7]
Gleder meg så mye til OUL nå [emoji1]
Så herlig med slik opplevelse. Jeg har enda ikke klart å "se" bevegelse. Men kjenner tydelig mye;)

Lykke til på OUL[emoji16]
Det var stas at mannen klarte å se han også, sånn at jeg slapp å tro at det bare var jeg som innbilte meg det [emoji23]
Måtte virkelig stirre og jeg holdt vel nesten pusten, men det var ingen tvil, slike "tupper" utover klarer ikke min mage å lage selv [emoji23]

Fytti så jeg gleder meg til OUL nå [emoji7]
 
Sååå gøy med masse liv, som også mannen kan se [emoji173][emoji1]
Du må ha masse lykke til på OUL, så spennende!
 
Ja det er så herlig [emoji7]
Gleder meg så mye til OUL nå [emoji1]

Det var stas at mannen klarte å se han også, sånn at jeg slapp å tro at det bare var jeg som innbilte meg det [emoji23]
Måtte virkelig stirre og jeg holdt vel nesten pusten, men det var ingen tvil, slike "tupper" utover klarer ikke min mage å lage selv [emoji23]

Fytti så jeg gleder meg til OUL nå [emoji7]

Jeg klarte det i går :D :D :D herlighet så gøy å SE bevegelse også. Holdt riktignok pusten til jeg nesten var blå:laughing002 Men det var så verd det ;)
 
Sååå gøy med masse liv, som også mannen kan se [emoji173][emoji1]
Du må ha masse lykke til på OUL, så spennende!
Bare til å glede seg [emoji1]
Mannen ble helt fascinert [emoji6]
Og litt "herregud, det ER faktisk noen inni der!" [emoji23]
Jeg klarte det i går :D :D :D herlighet så gøy å SE bevegelse også. Holdt riktignok pusten til jeg nesten var blå:laughing002 Men det var så verd det ;)
Så stas!! [emoji1][emoji1]
Og ja, man må holde pusten, ellers lager man selv for mye bevegelse [emoji28]
 
Hvordan står det til? Lenge siden update her inne nå[emoji4][emoji173]
 
Hvordan står det til? Lenge siden update her inne nå[emoji4][emoji173]
Her er alt tipp topp [emoji4]
Til og med mannen begynner å engasjere seg nå [emoji6] Han kjenner på magen "uprovosert" [emoji23]

Lille har fått navn også [emoji7] Er mitt forslag, men for meg går lille fremdeles som "mini" [emoji6] Mannen derimot benytter navnet for fullt [emoji4] Veldig sprøtt at det faktisk er på vei et lite menneske!! [emoji170][emoji173][emoji170]

Og med deg, alt bra? [emoji4]
 
322fbe283d7633e48736cd5b993dbce1.jpg


Plutselig så var vi halvveis [emoji173]

Lille gull i magen er en aktiv liten krabat, og det er stor stas for den kommende mammaen å kjenne spark flere ganger hver dag [emoji7]

I går var det første gang jeg tredde på meg skikkelig inntil-sittende genser (går aldri med det til vanlig heller), men i går bare følte jeg for det. Mannen ble helt satt ut, men til min store glede så måtte han presisere til noen vi hadde besøk av "ja, som dere ser så er hun gravid". Så da ble jeg så klart (virkelig!) studert av besøket [emoji23] Og senere på kvelden, når vi var alene, så sa han flere ganger at han hadde syntes jeg var kjempeflott i går [emoji173] Så det var jo veldig hyggelig da! [emoji1]

Startvekt: 62kg
20+1: 62.9kg
 
Hurra for halvveis[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Blir det gutt eller jente?
 
Ja tenk det; Halvveis!! [emoji1][emoji1]

I magen ligger en liten gutt [emoji170]
Åh så kos[emoji7][emoji170] Halvveis er bare herlig, kommer etter om 2 dager jeg[emoji4]
 
Gratulerer med halvveis og med gutt på vei!! Såpp kos ❤️
 
Åh så kos[emoji7][emoji170] Halvveis er bare herlig, kommer etter om 2 dager jeg[emoji4]
Jeg er jo i mitt hode 20+0 i dag.. men siden jeg fikk 17.jan som termin av klinikken så blir jeg i følge "norsk svangerskap" 20+1, fordi om jeg er veeeeldig sikker på når uttak/befruktningen var [emoji23]
Så fant ut det var like greit å innrette seg etter hva som blir stående på svangerskapspapirene [emoji6]

Men må innrømme at å starte ny uke på mandager var mer 'ryddig' altså [emoji39]
Hohoho [emoji28]
 
Åhhhhh, en liten gutt jo [emoji170][emoji170][emoji170] sååååå herlig, gratulerer så mye [emoji7]
 
Åhhhhh, en liten gutt jo [emoji170][emoji170][emoji170] sååååå herlig, gratulerer så mye [emoji7]
Ja det er så gøy! [emoji1]
Jeg "visste" det hele tiden, og har sagt til mannen siden uke 6 eller noe at det er en gutt inni der [emoji39] Han trodde meg ikke før det var bevist på OUL [emoji6]

Lille prinsen min i magen [emoji7][emoji170][emoji170]
 
Back
Topp