Fru.C's Dagbok

TUL gjennomført [emoji173]
Det lå en liten knøtt inni livmoren med et bankende hjerte, jeg er rørt og lykkelig langt inn i hjerteroten [emoji7]
Det ER faktisk en liten fremtidig baby inni meg! Helt magisk og uvirkelig [emoji1][emoji173][emoji173]

10aea756b2e6f75f33ac8907ae08d83c.jpg

Så fantastisk!![emoji173]️[emoji173]️[emoji7]
 
8+2 [emoji307]
Kaffe lukter absolutt ikke godt lenger [emoji15]
Gikk ned fra 2 til 1 kopp pr dag ved positiv test, men både i går og i dag syns jeg kaffen lukter riktig kvalmende [emoji15]
I går fikk jeg kun i meg halve, og hadde det ikke vært for at jeg var så krise-trøtt på morgenen så hadde jeg ikke orket det heller..
Drakk ikke kaffe hele forrige uke for da var vi jo på ferie, trenger ikke noen operativ hjerne da [emoji23][emoji23]
 
Gratulerer med bankende hjerte:) Jeg husker så godt hvor redd jeg også var på grunn av mine sterke mensensmerter. Jeg våknet som sagt av det og ble kvalm og svettet av smertene. Men vi fikk også se et lite blinkende hjerte på TUL :) Jeg er sikker på at dette skal gå bra Fru.C <3 Jeg mistet også helt lysten på kaffe, og måtte kun ha vann. Det gikk i frukt/ bær og vann :D
 
Gratulerer med bankende hjerte:) Jeg husker så godt hvor redd jeg også var på grunn av mine sterke mensensmerter. Jeg våknet som sagt av det og ble kvalm og svettet av smertene. Men vi fikk også se et lite blinkende hjerte på TUL :) Jeg er sikker på at dette skal gå bra Fru.C <3 Jeg mistet også helt lysten på kaffe, og måtte kun ha vann. Det gikk i frukt/ bær og vann :D

Tusen takk Bernt! [emoji1]
Ja jeg har mye mer lyst på frukt og sunn mat, men det er jo forsåvidt bare positivt [emoji6]

Du er jo snart i mål du [emoji173]
Tenk hvilket mirakel vi får oppleve!! [emoji173]
 
Tusen takk Bernt! [emoji1]
Ja jeg har mye mer lyst på frukt og sunn mat, men det er jo forsåvidt bare positivt [emoji6]

Du er jo snart i mål du [emoji173]
Tenk hvilket mirakel vi får oppleve!! [emoji173]

Det er bare positivt at man har lyst på sunn mat ja :D Først nå at jeg kan klare å spise litt sjokolade / godteri. (Jeg var godterislave før.) Mistet heeeelt lysten etter at jeg ble gravid:p
Jaaa, nærmer seg nå! Er en del igjen -14 uker , men det går fort (får jeg håpe :D)
Våknet i dag av at hun sprellet som en gærning inni magen, og fikk ikke sove igjen. Skikkelig koselig måte å bli vekket på :love7Masse å glede seg til nå, Fru.C :hello2:Heartred
 
Det er bare positivt at man har lyst på sunn mat ja :D Først nå at jeg kan klare å spise litt sjokolade / godteri. (Jeg var godterislave før.) Mistet heeeelt lysten etter at jeg ble gravid:p
Jaaa, nærmer seg nå! Er en del igjen -14 uker , men det går fort (får jeg håpe :D)
Våknet i dag av at hun sprellet som en gærning inni magen, og fikk ikke sove igjen. Skikkelig koselig måte å bli vekket på :love7Masse å glede seg til nå, Fru.C :hello2[emoji813]red
Så koselig måte å bli vekket på! [emoji1]
Gleder meg til jeg kan kjenne lille bevege seg [emoji173]
 
8+3[emoji307]
Formen er litt bob-bob i dag [emoji14]
I går var formen fin, men fyyy så trøtt på slutten av arbeidsdagen, trodde jeg skulle sovne sittende rett opp og ned [emoji23]
I dag er jeg litt småkvalm og fryktelig oppblåst [emoji15] Såpass oppblåst at magen buler og verker... er tarmer/magesekk som styrer, så er ikke bekymret [emoji4]
Men hjelpe meg vel så ubehagelig...

Gleder meg til å dra hjem og slenge beina i sofaen!! [emoji1][emoji1]
 
8+4 [emoji307]
Fin form [emoji4]
Klarte ikke dy meg, booket ny TUL i dag [emoji23] 20 dager til neste [emoji6] Da er jeg 11+3 [emoji7]
Skjønner deg godt jeg [emoji16][emoji173] Er jo så godt å hilse på knøttet og se at alt står bra til [emoji7][emoji7][emoji9]
 
Skjønner deg godt jeg [emoji16][emoji173] Er jo så godt å hilse på knøttet og se at alt står bra til [emoji7][emoji7][emoji9]
Ja følte jeg bare "måtte" se at alt er ok før vi entrer uke 12 [emoji4] Kunne egentlig tenkt meg å ventet til uke 12, men da har vi ferie og vil ikke låse oss fast hjemme pga tul [emoji14]
Mannen kunne ikke være med på forrige tul, men kanskje han har mulighet neste gang [emoji4]
 
9+0 [emoji307]
Kvalmen har ikke vist seg på en del dager nå. Litt ømme bryster, men ikke like ømme som de har vært tidligere. Murrer og strekker litt i livmora så og si hele dagene så jeg antar ting er ok [emoji4]
Kan også nevne at jeg er fryktelig trøtt på dagtid.... og tiltaksløs [emoji14]

Ser frem til tul nr 2 om drøye to uker for å se om det lille hjertet fremdeles banker [emoji173] Dersom alt er ok da så vurderer vi å fortelle mine foreldre at det første barnebarnet deres er under produksjon [emoji6] (de er riktignok bonus-besteforeldre for mannens barn, men dette blir første barnebarnet de får følge helt fra før fødsel [emoji7])
 
9+1...
Du vet du er hormonell når du sitter på jobb og sipper og tørker tårer fordi du blir så rørt av å lese "hvordan fortelle om graviditeten"-tråder [emoji23][emoji23]
 
9+4...
Veldig lite symptomer..
Er krise-oppblåst, men det kommer nok av at jeg tok første dose med lactulose i dag morges [emoji15]
Blir litt bekymret av å merke så lite, men vet ikke helt hva jeg ville merket heller... bare håper alt er ok på tul2 om 13 dager [emoji173]
Syns det er så fryktelig mange SA'er og MA'er her inne, blir så bekymret... [emoji22][emoji15]
 
9+4...
Veldig lite symptomer..
Er krise-oppblåst, men det kommer nok av at jeg tok første dose med lactulose i dag morges [emoji15]
Blir litt bekymret av å merke så lite, men vet ikke helt hva jeg ville merket heller... bare håper alt er ok på tul2 om 13 dager [emoji173]
Syns det er så fryktelig mange SA'er og MA'er her inne, blir så bekymret... [emoji22][emoji15]

Ikke bekymre deg. Jeg hadde null symptomer i uke 9, var bare veldig forstoppet. Husk at MA er utrolig sjeldent at skjer, og ved en SA så må man begynne blø. Så prøv å ikke tenk på det, og heller nyt at du har et fint og lett svangerskap :)
 
Ikke bekymre deg. Jeg hadde null symptomer i uke 9, var bare veldig forstoppet. Husk at MA er utrolig sjeldent at skjer, og ved en SA så må man begynne blø. Så prøv å ikke tenk på det, og heller nyt at du har et fint og lett svangerskap :)

Forstoppet er i så fall et definitivt problem/symptom [emoji23][emoji23]

Tusen takk for, nok en gang, beroligende ord [emoji7]
 
Back
Topp