Fru.C's Dagbok

Regn etter befruktningen du[emoji4] d blir rett det, jeg gjør også det selv om St Olavs ikke gjør d.. for hadde jeg regna etter det de gjør fikk jeg pos test 8 dpo liksom[emoji23]

Uttak var eggløsning og dagen etter var vi dpo.. befruktningen skjedde jo på uttaksdagen så du er 5+2[emoji8]

Glemte å quote [emoji12]
Da holder jeg på 5+2 [emoji6]

Her teller hver minste lille dag altså! [emoji23][emoji6]
 
Da holder jeg på 5+2 [emoji6]

Her teller hver minste lille dag altså! [emoji23][emoji6]
Jepp[emoji23][emoji7] Hver dag teller her også[emoji23]
 
Skjønner ikke helt jeg nå... testdato for fire uker? At man uansett er 4+0 på TD..?

Uff, jeg forklarte det dårlig.
De gir testedato 14 dager etter innsett uavhengig om man har fått satt inn 2-, 3-, eller 5 dagers egg og testedato regnes da som 4 uker på veg, men etter befruktning er jeg jo egentlig 4 uker i morgen når uttaket var den 5. Mai. Mintestedato er på mandag , 14 dager etter innsett av 3 dagers egg, dette regner St Olav som 4 uker ( mens jeg sier 4+3 )
 
Det er vanlig at de endrer litt ved TUL og OUL, særlig ved oul gir de en mer fast bestemt termin da de ser hvor langt fosteret har utviklet seg etter noen bestemte, standardmål.
Alle bebiser vokser litt i rykk og napp, så noen dager +/- ved oul fra befruktningstidspunktet er jo helt innenfor, men etter ivf skal de ikke endre mye på terminen!!!

De endret 5 dager på min, og det var helt ok.

Dere skal ikke bekymre dere om det avviker LITT, med andre ord. Særlig TUL gir jo et veldig usikkert estimat så tidlig. Hos meg har de faktisk ikke estimert noen termin ved tul, bare sagt at jeg skal forholde meg til ivf-dato og at det stemmer med utviklingen.
 
Heia, hvordan går det med deg?[emoji173] Håper du har hatt ei fin helg[emoji8]
 
Heia, hvordan går det med deg?[emoji173] Håper du har hatt ei fin helg[emoji8]
Heia [emoji8]
Helgen har vært herlig, digg å kunne sove ørten ganger i løpet av en dag [emoji23] For hjelpe meg så små-trøtt det går an å være hele dagene [emoji23]
Håper du også har hatt en fin helg! [emoji4]
 
5+6 [emoji307]
I dag turte jeg ta min siste digitale [emoji4]
Og siden forrige viste 2-3 (da jeg var 4+5) så var det herlig å få 3+ i dag [emoji7]

2d373b6e9282e75085d4376fe1f5181e.jpg
 
Heia [emoji8]
Helgen har vært herlig, digg å kunne sove ørten ganger i løpet av en dag [emoji23] For hjelpe meg så små-trøtt det går an å være hele dagene [emoji23]
Håper du også har hatt en fin helg! [emoji4]
Små trøtt ja, dupper hele tiden jeg også[emoji23] [emoji23] [emoji7] Grattis med 3+[emoji173] [emoji173] Det er så digg å få det tallet[emoji7]
Helga har vært fin, rolig helg med bare kos[emoji8]
 
5+6 [emoji307]
I dag turte jeg ta min siste digitale [emoji4]
Og siden forrige viste 2-3 (da jeg var 4+5) så var det herlig å få 3+ i dag [emoji7]

2d373b6e9282e75085d4376fe1f5181e.jpg
Hurra[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji173]
 
6+1
Menssmerter, ikke murringer, ikke stikking, ikke strekk, men rett og slett menssmerter. Føles nøyaktig ut som det gjør siste timen før det kommer blod. Lite kjekt.

Klarer ikke konsentrere meg på jobb i det hele. Sitter bare her å kjenner på den økende smerten. Har allerede vært på toalettet to ganger for å sjekke om det har kommet blod. Ingenting ennå.

Syns brystene er mindre ømme også. Liker ikke dette [emoji22]
 
6+1
Menssmerter, ikke murringer, ikke stikking, ikke strekk, men rett og slett menssmerter. Føles nøyaktig ut som det gjør siste timen før det kommer blod. Lite kjekt.

Klarer ikke konsentrere meg på jobb i det hele. Sitter bare her å kjenner på den økende smerten. Har allerede vært på toalettet to ganger for å sjekke om det har kommet blod. Ingenting ennå.

Syns brystene er mindre ømme også. Liker ikke dette [emoji22]
Menssmerter er ganske vanlig nå, livmoren strekker seg godt nå[emoji7] [emoji8] Skal bli plass til en baby etterhvert[emoji4] Og den ømheten i puppene kommer og går litt[emoji8] Dette skal bli en terminspire[emoji173]
 
Menssmerter er ganske vanlig nå, livmoren strekker seg godt nå[emoji7] [emoji8] Skal bli plass til en baby etterhvert[emoji4] Og den ømheten i puppene kommer og går litt[emoji8] Dette skal bli en terminspire[emoji173]
Ja det roet seg heldigvis etter 5-6 timer [emoji4] men var skikkelig nervøs der en stund [emoji15] For det var nøyaktig (!) slik som siste timen før tanta "entrer lokalet" [emoji14]

I dag derimot startet dagen som kvalm og har tidvid hatt akutt lyst på sprøstekt bacon [emoji23][emoji23] så i dag er følelsen bedre [emoji6]
 
Ja det roet seg heldigvis etter 5-6 timer [emoji4] men var skikkelig nervøs der en stund [emoji15] For det var nøyaktig (!) slik som siste timen før tanta "entrer lokalet" [emoji14]

I dag derimot startet dagen som kvalm og har tidvid hatt akutt lyst på sprøstekt bacon [emoji23][emoji23] så i dag er følelsen bedre [emoji6]
Hehehe disse hormonene:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Hehehe disse hormonene:hilarious::hilarious::hilarious:
Ja det er litt stilig [emoji23]
At det går an å få såååå lyst på noe liksom [emoji23] Måtte sende melding til mannen å si at jeg hadde så lyst på sprøstekt bacon at jeg nesten ble kvalm av tanken på at jeg IKKE fikk det [emoji23][emoji23]
 
Ja det er litt stilig [emoji23]
At det går an å få såååå lyst på noe liksom [emoji23] Måtte sende melding til mannen å si at jeg hadde så lyst på sprøstekt bacon at jeg nesten ble kvalm av tanken på at jeg IKKE fikk det [emoji23][emoji23]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
 
6+3
Angrer på at jeg ikke insisterte på å få tul i morgen, på 6+4. Har ikke time før 8+1 siden vi er i sydligere strøk i neste uke..
For nå har jeg skikkelig frykt for MA og BO [emoji20] Har ikke lyst til å gå rundt å tro at jeg er gravid hvis det egentlig bare er kroppen som tror den er det [emoji15]
 
6+3
Angrer på at jeg ikke insisterte på å få tul i morgen, på 6+4. Har ikke time før 8+1 siden vi er i sydligere strøk i neste uke..
For nå har jeg skikkelig frykt for MA og BO [emoji20] Har ikke lyst til å gå rundt å tro at jeg er gravid hvis det egentlig bare er kroppen som tror den er det [emoji15]
Skjønner deg godt kjære du, men fordelen med tul 8+1 er at det er mer å se da[emoji7] Håper du får en fantastisk ferie og at du greier å nyte sol og varme[emoji173] [emoji8]
 
Skjønner deg godt kjære du, men fordelen med tul 8+1 er at det er mer å se da[emoji7] Håper du får en fantastisk ferie og at du greier å nyte sol og varme[emoji173] [emoji8]
Bare håper det er "noe å se"... [emoji15]

Men skal prøve å presse bort alle disse tankene, kan ikke ødelegge ferien for mannen. Liker dårlig å bli fylt av slike gjennomsyret negative tanker [emoji22]
 
Bare håper det er "noe å se"... [emoji15]

Men skal prøve å presse bort alle disse tankene, kan ikke ødelegge ferien for mannen. Liker dårlig å bli fylt av slike gjennomsyret negative tanker [emoji22]
Skjønner deg så veldig godt, sliter med de samme tankene selv[emoji173] Men nå skal det gå fint, vi skal få terminspirer begge to nå[emoji173] [emoji8] Håper dere får en fantastisk ferie, kos dere masse og nyt lille spire[emoji173]
 
Back
Topp