Fru.C's Dagbok

10+5
Bare 5 dager til TUL2... er skikkelig utålmodig, vil vite at/om alt er bra inni der. Formen er irriterende bra egentlig, føler at jeg hadde nok roet meg mer dersom jeg var stygg-dårlig [emoji23]

Eneste jeg har er bedre luktesans.. Mat kan godt lukte sterkt og mye, men jeg må vita 'hva' lukten er. F.eks nykuttet rå løk syns jeg lukter helt fantastisk [emoji23] Ikke slik at jeg vil ha lukten på meg altså [emoji14], men det syns jeg lukter skikkelig "rent", det er liksom helt tydelig 'hva' lukten er.
Kylling derimot, det lukter krise! [emoji37] Har virkelig problemer når det blir servert et eller annet kylling-greier i kantina, og hvis det i tillegg er i noe marinade, da er det hakket før brekninger [emoji23] Altså, jeg velger jo aldri kyllingen selv, men det kan jo være at sidemannen har valgt den styggeskapen [emoji14] [emoji37] [emoji23]

Så dagens gladnyhet:
Mannen tror at han vil vite kjønn likevel! [emoji7][emoji7] Han sa det i går når jeg informerte om dato for OUL [emoji1]

Gleder meg til oppdatering fra deg til uka! :D
Alt er nok i sin skjønneste orden ❤️

Du er ikke alene om å ikke tåle lukt :yuck:
Jeg brekker meg av mange forskjellige lukter og det verste er makrell, salami og sigarettrøyk. Heller ikke lett med overparfymerte folk :facepalm:
Den ulvenesa altså :p

God lørdag snuppa ❤️

Der fant jeg deg! :)

Så moro med første sv.kontroll overstått og helsekort godt plantet i veska :D og ikke minst at du har kommet så langt og er klar for ny tul denne uken! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :)

Det blir gøy med tul, gleder meg til oppdatering [emoji169][emoji169][emoji169] Og det er jo like vanlig med lite symptomer som mange så det er nok en sprell levende mini dere får se på tul[emoji7][emoji7][emoji7]

Den luktesansen kan virkelig være en utfordring ja[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Vi har en nabo i blokka som ikke er flink til å skifte på doen til katta si, og ofte lukter det kattepiss i gangen[emoji37][emoji37] Ugg Tåler heldigvis lukta av det meste av mat jeg da, bare ikke tran og makrell [emoji23]

Herlig at mannen vil vite kjønn[emoji176]det blir kos

Ja nå er jeg sååå klar for TUL altså! [emoji6]
Og jeg må jo bare ha troa på egen kropp, at den hadde gitt tegn hvis ting ikke var ok. Så nå gleder jeg meg til å se et lite bankende hjerte på torsdag [emoji173]

Og så kattepiss da [emoji37] [emoji37]
Det lukter jo helt grusomt...

Og ja, må si jeg ble imponert når mannen plutselig hadde endret mening! [emoji6] Så gleder meg til OUL også nå!! [emoji1][emoji1]

Og med deg da? Klar for 11 uker i morgen? [emoji6]

Gleder meg til oppdatering fra deg til uka! :D
Alt er nok i sin skjønneste orden [emoji173]️

Du er ikke alene om å ikke tåle lukt :yuck:
Jeg brekker meg av mange forskjellige lukter og det verste er makrell, salami og sigarettrøyk. Heller ikke lett med overparfymerte folk :facepalm:
Den ulvenesa altså [emoji14]

God lørdag snuppa [emoji173]️

Å fy søren, den sigarettlukten er noe herk ja... fysj! Salami syns jeg er mye mer fristende [emoji23] Minner meg nok litt om spekekjøtt, for det har jeg så inderlig lyst på!! [emoji14]

Der fant jeg deg! :)

Så moro med første sv.kontroll overstått og helsekort godt plantet i veska :D og ikke minst at du har kommet så langt og er klar for ny tul denne uken! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :)

Så koselig å bli ettersøkt da!! [emoji1][emoji6]
Jess, mitt eget lille gravid-sertifikat i lomma! [emoji6]

11+0 [emoji307]
Bare tre dager til TUL, så hvis alt er ok så er det bare 4 dager til jeg skal fortelle foreldrene mine at de skal bli besteforeldre! [emoji1]
(....tror i alle fall jeg våger å si noe da [emoji14])

Merker fint lite til hva som foregår i kroppen min.. er ikke noe mer sulten, ikke dårlig, så det er nesten så jeg lurer på om det hele er innbilt [emoji14]

11+1 [emoji307]
I går ettermiddag ble jeg plutselig kvalm. Ble dårlig i løpet av kjøreturen hjem fra jobb. Måtte bare stupe på sofaen når jeg kom inn i stua [emoji23] Klarte etter en liten lur å lage middag slik at jeg fikk i meg mat, men brukte nok en halv time på den porsjonen [emoji23][emoji23][emoji23]
Ingen oppkast, men det var pusting og pesing for å få i seg maten [emoji14]

Formen er fin igjen i dag, null stress! [emoji108]

Ble egentlig litt beroliget av kvalmen, kanskje det var et tegn fra lille inni der siden jeg sa i går at jeg fryktet jeg innbilte meg det hele "Idiot, jeg er her ennå!" [emoji6]

11+1 [emoji307]
I går ettermiddag ble jeg plutselig kvalm. Ble dårlig i løpet av kjøreturen hjem fra jobb. Måtte bare stupe på sofaen når jeg kom inn i stua [emoji23] Klarte etter en liten lur å lage middag slik at jeg fikk i meg mat, men brukte nok en halv time på den porsjonen [emoji23][emoji23][emoji23]
Ingen oppkast, men det var pusting og pesing for å få i seg maten [emoji14]

Formen er fin igjen i dag, null stress! [emoji108]

Ble egentlig litt beroliget av kvalmen, kanskje det var et tegn fra lille inni der siden jeg sa i går at jeg fryktet jeg innbilte meg det hele "Idiot, jeg er her ennå!" [emoji6]
Den kvalmen kan komme brått på innimellom[emoji23][emoji23] Er nok lille som bare fant ut at den skulle gi tydelig tegn på at den er her ja[emoji7][emoji173] Spennende med tul snart[emoji173]

Den kvalmen kan komme brått på innimellom[emoji23][emoji23] Er nok lille som bare fant ut at den skulle gi tydelig tegn på at den er her ja[emoji7][emoji173] Spennende med tul snart[emoji173]
Ja nå er jeg skikkelig utålmodig med å få den TUL'en unnagjort [emoji4]
Krysser fingrene for bankende hjerte og gode bilder [emoji173]

Ja nå er jeg skikkelig utålmodig med å få den TUL'en unnagjort [emoji4]
Krysser fingrene for bankende hjerte og gode bilder [emoji173]
Det skal bli en god opplevelse[emoji173][emoji173][emoji173]

Kvalm igjen i kveld...
I dag tror jeg det kom av at jeg hadde rester til middag, og hadde vel forsåvidt ikke lyst på akkurat den maten i dag, så da ble jeg kvalm [emoji23][emoji23]
Klarte bare spise halve porsjonen , da var jeg kommet til "oi oi oi, nå tror jeg maten kommer i retur!"-nivå [emoji23]

Gikk fint da, ikke noe oppkast, ga meg når jeg måtte kvele brekningene [emoji14]

11+2
TUL i morgen ettermiddag.. kjenner jeg gruer meg noe helt fryktelig... blir godt å få det unnagjort [emoji4]

Er litt småkvalm i dag også, men i dag skjønner jeg ikke hvorfor.. kanskje pga at jeg gruer meg til i morgen..? Har fått litt hodepine også nå, så nå tror jeg at jeg kanskje tar å avspaserer litt og heller inntar horisontalen hjemme [emoji6] Eller kanskje en tur i sola med hunden gjør susen! [emoji1]

11+2
TUL i morgen ettermiddag.. kjenner jeg gruer meg noe helt fryktelig... blir godt å få det unnagjort [emoji4]

Er litt småkvalm i dag også, men i dag skjønner jeg ikke hvorfor.. kanskje pga at jeg gruer meg til i morgen..? Har fått litt hodepine også nå, så nå tror jeg at jeg kanskje tar å avspaserer litt og heller inntar horisontalen hjemme [emoji6] Eller kanskje en tur i sola med hunden gjør susen! [emoji1]
Masse lykke til med tul i morgen [emoji173][emoji169] Det skal gå fint kjære du[emoji8] Avspaser du, slapp av og kos deg resten av dagen, av og til trenger kroppen litt hvile [emoji173]

11+2

Masse lykke til. Det skal gå bra <3

Masse lykke til på TUL [emoji4][emoji177]

Lykke til i dag! Dette går bra❤️

Hvordan gikk det? :)

Masse lykke til med tul i morgen [emoji173][emoji169] Det skal gå fint kjære du[emoji8] Avspaser du, slapp av og kos deg resten av dagen, av og til trenger kroppen litt hvile [emoji173]
Kroppen høynet innsatsen med å gi meg kraftig migrene-anfall, så jeg tøyde nok strikken litt for langt i går før jeg gav meg på jobb [emoji14]

Masse lykke til. Det skal gå bra <3
Takk [emoji9]
Masse lykke til på TUL [emoji4][emoji177]
Takk [emoji4]
Lykke til i dag! Dette går bra[emoji173]️
Takk [emoji9]

Det gikk helt knall! [emoji6]
Skal vise bilde av nydeligste lille når jeg kommer meg hjem fra jobb [emoji4] (kan ikke sitte på jobb å dra opp en remse med ultralyd-bilder [emoji23][emoji23])
Fantastisk! :HeartredGleder meg til å se :) :)

Back
Topp