♫ Skravletråd februar ♫

Åå, luksusfellen liker jeg jo. Hadde glemt den :) men ellers er favorittene Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Suits og Greys Anatomy :) så gjerne noe som ligner noen av de :D
Ikke halt min smak, så tror ikke jeg kan hjelpe deg

Vet egentlig ikke, jeg :p Kanskje ikke direkte anbefale, men kanskje oppmuntre til å se noen episoder? :p

Ja ok. Godt å vite. Jeg er relativt kresen på serier, spesielt zombie/SCI fi sjangeren. Nå er jeg spent [emoji6]

Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se :)

Hvilken sjanger, komedie? Mye stand up på Netflix da. Louis CK og Jim Gaffigan er sykt morsomme

Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]

Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.

Det er godt å høre at du synes det går bra! Det er jo en skikkelig omstilling å gå fra perm til jobb..

BV er uvant nå ja... men om en uke er det en vane;)

Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]

Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.

Ble faktisk ganske fort vant med nye layouten :) liker den nå :)

Back
Topp