♫ Skravletråd februar ♫

Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se :)

Da vil jeg se bilder[emoji3] Kan ta bilder når vi har laget dem vi og[emoji106] her er det meldt kaldt i 10 dager, så blir å lage dem i helgen når mannen jobber senvakt[emoji4]
Aldri gjort før.men tenker at om værmeldinga holder blir det stilig å lage til bursdag om to uker

Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se :)
Hvilken sjanger er det du liker da?

Jeg har akkurat slått på Luksusfellen

Er så greitt når de sover :) jeg har vært hjemme alene i dag, så har faktisk fått gjort litt husarbeid. Trodde aldri jeg skulle si det, men det var faktisk litt deilig :D
Kjenner følelsen ;)
Mannen tok med seg minstemann på en kjøretur for at han skulle sove for noen dager siden, jeg fikk beskjed om å sette meg i sofaen og slappe av.. Ble til at alle 4 sengene ble skiftet på, satt på vaskemaskina og oppvaskmaskina, støvsugde stua, gangen og soverommene, og vaska doen :p

Sett Brooklyn Nine-nine? :)

Aldri gjort før.men tenker at om værmeldinga holder blir det stilig å lage til bursdag om to uker
Du kan lage dem på mange måter. Med bøtter i forskjellige str eller ballonger, så sprekk dem før de er helt gjennomfryste. Om du vil ha med farger, så bruk konditorfarge i vannet du fryser. Enkelt og veldig dekorativt[emoji5]

Du kan lage dem på mange måter. Med bøtter i forskjellige str eller ballonger, så sprekk dem før de er helt gjennomfryste. Om du vil ha med farger, så bruk konditorfarge i vannet du fryser. Enkelt og veldig dekorativt[emoji5]
Vet, bare aldri prøvd

Ikke ofte det er kaldt så lenge her

Jaja, sånn er det å ikke være online på to dager. 49 uleste sider på skravletråden. Noe nytt som er skjedd eller?

Farmen, eller sons of anarchy [emoji173][emoji173]

Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]

Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.

Værmeldingen snudd, mildvær mot slutten av langtidsmeldinga. Og faktisk pluss på dagen hele veien. Senest i går skulle det bli kaldere fra helga og utover....
Da utgår islykter. Så merkelig når det var meldt minusgrader, men så igjen, været bestemmer vi ikke over! Da gjenstår det bare å se.

Da utgår islykter. Så merkelig når det var meldt minusgrader, men så igjen, været bestemmer vi ikke over! Da gjenstår det bare å se.
Vi får vente og se. Dvs rett og slett prøve når/dersom det er kaldt i helga og se hvor lenge de varer. Evt prøve igjen om det blir kaldere.

Back
Topp