Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri gjort før.men tenker at om værmeldinga holder blir det stilig å lage til bursdag om to ukerDa vil jeg se bilder[emoji3] Kan ta bilder når vi har laget dem vi og[emoji106] her er det meldt kaldt i 10 dager, så blir å lage dem i helgen når mannen jobber senvakt[emoji4]
Hvilken sjanger er det du liker da?Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se![]()
Hadde vært gøy det!Gode sjanser for det[emoji5]
Kjenner følelsenEr så greitt når de soverjeg har vært hjemme alene i dag, så har faktisk fått gjort litt husarbeid. Trodde aldri jeg skulle si det, men det var faktisk litt deilig
![]()
Sett Brooklyn Nine-nine?Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se![]()
Du kan lage dem på mange måter. Med bøtter i forskjellige str eller ballonger, så sprekk dem før de er helt gjennomfryste. Om du vil ha med farger, så bruk konditorfarge i vannet du fryser. Enkelt og veldig dekorativt[emoji5]Aldri gjort før.men tenker at om værmeldinga holder blir det stilig å lage til bursdag om to uker
Vet, bare aldri prøvdDu kan lage dem på mange måter. Med bøtter i forskjellige str eller ballonger, så sprekk dem før de er helt gjennomfryste. Om du vil ha med farger, så bruk konditorfarge i vannet du fryser. Enkelt og veldig dekorativt[emoji5]
Haha[emoji23]herlig!
Greit å ikke ha det så kaldt som det er nå og[emoji4]Vet, bare aldri prøvd
Ikke ofte det er kaldt så lenge her
Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se![]()
Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se![]()
Får vel stikke jeg da
Værmeldingen snudd, mildvær mot slutten av langtidsmeldinga. Og faktisk pluss på dagen hele veien. Senest i går skulle det bli kaldere fra helga og utover....Greit å ikke ha det så kaldt som det er nå og[emoji4]
Da utgår islykter. Så merkelig når det var meldt minusgrader, men så igjen, været bestemmer vi ikke over! Da gjenstår det bare å se.Værmeldingen snudd, mildvær mot slutten av langtidsmeldinga. Og faktisk pluss på dagen hele veien. Senest i går skulle det bli kaldere fra helga og utover....
Vi får vente og se. Dvs rett og slett prøve når/dersom det er kaldt i helga og se hvor lenge de varer. Evt prøve igjen om det blir kaldere.Da utgår islykter. Så merkelig når det var meldt minusgrader, men så igjen, været bestemmer vi ikke over! Da gjenstår det bare å se.
Hvilken sjanger er det du liker da?
Jeg har akkurat slått på Luksusfellen
Sett Brooklyn Nine-nine?![]()