Islykter har jeg tenkt vi skal lage neste helg/uke når det er meldt litt kaldere, her er det meldt pluss på dagen et par dager tilJoa, det er jo ikke verst[emoji106] [emoji3] men jeg vil lage is- og snølykter[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Islykter har jeg tenkt vi skal lage neste helg/uke når det er meldt litt kaldere, her er det meldt pluss på dagen et par dager tilJoa, det er jo ikke verst[emoji106] [emoji3] men jeg vil lage is- og snølykter[emoji2]
Hva går den ut på?Nettopp sett et par episoder av Netflix-serien Santa Clarita Diet. Det var.. spesielt![]()
Da vil jeg se bilder[emoji3] Kan ta bilder når vi har laget dem vi og[emoji106] her er det meldt kaldt i 10 dager, så blir å lage dem i helgen når mannen jobber senvakt[emoji4]Islykter har jeg tenkt vi skal lage neste helg/uke når det er meldt litt kaldere, her er det meldt pluss på dagen et par dager til
Så skjønn! ❤Skipskatter er vakre de[emoji175] Wilma heter hu. Hu er 8 mndVis vedlegget 218377

Et par som er eiendomsmeglere, der dama plutselig blir zombie-ish og må spise mennesker. De må derfor sammen finne slemme mennesker å drepe slik at hun kan spise. Det er en komiserie, så litt spesielt og langt fra skummelt og dystert zombie-serier gjerne blirHva går den ut på?
Da er jeg på vei hjem med melkespreng! Rakk ikke å gjøre noe med det på jobb, men så er det ikke smertefullt heller heldigvis. Bare en god del større pupper!
Er så lei av sykdom nå!!!!!!!!!!!!!!!!
Men denne barfrosten gir mulighet for bra is da. Håp om at vi kanskje kan teste skøytene i år![]()
Nettopp sett et par episoder av Netflix-serien Santa Clarita Diet. Det var.. spesielt![]()
Blir litt som IZombie eller hva den serien på TVNorge heter?Et par som er eiendomsmeglere, der dama plutselig blir zombie-ish og må spise mennesker. De må derfor sammen finne slemme mennesker å drepe slik at hun kan spise. Det er en komiserie, så litt spesielt og langt fra skummelt og dystert zombie-serier gjerne blir![]()
Vet egentlig ikke, jegDen tenkte jeg å sjekke ut i morgen, anbefales?
Den serien er kulBlir litt som IZombie eller hva den serien på TVNorge heter?
IZombie er en bra serie,synes det selv og, men da styrer jeg unna den andre her[emoji5]Den serien er kul
Denne var.. spesiell, av mangel på et annet ordSkuespillet var så som så også.
Tror det du beskriver der er det minst appellerende ved småbarnslivet. Virker så slitsomt.Først hadde lille U vannkopper.
Så ble mannen kraftig forkjølet og var slått ut i flere dager.
Så var det min tur forrige uke, og jeg var hjemme en dag, men ganske utslått 2 til.
På mandag og tirsdag var frøkna hjemme på grunn av kraftig forkjølelse og litt feber på mandag.
I dag fikk vi telefon fra barnehagen om at lille U ikke var i form, så blir ny syktbarn dag i morgen....
Kos deg med venninnekveld[emoji4]Får vel stikke jeg da
Går bare bra herMinstemann sov greit i natt, etter å ha vært våken mesteparten av gårdagen. Så humøret mitt er bedre i dag
Hvordan har du det i dag?![]()