♫ Skravletråd februar ♫

Hehe godt poeng.
Som sagt slipper jeg å tenke noe over elbil osv.
Jeg sjekka avstand til jobb. Og reelt sett så holder den jo ser jeg. Likevel skulle jeg ønske meg teoretiske 20-30 mil, som jo reelt er mye mindre og særlig på vinteren, men skulle den erstatte hovedbilen, ikke ekstrabilen, som jo måtte være poenget med en stor en, ellers kan mannen ha en liten bil med en bilstol eller to i tilfelle men uten å skulle trenge plass til alle. Skal den være stor er det for å erstatte den store bilen og da ønsker meg meg noe større rekkevidde ja.

Men jeg er bare teoretisk egentlig. Vi har ikke planer om å bytte bil

Hvwm er syke?
Først hadde lille U vannkopper.
Så ble mannen kraftig forkjølet og var slått ut i flere dager.
Så var det min tur forrige uke, og jeg var hjemme en dag, men ganske utslått 2 til.
På mandag og tirsdag var frøkna hjemme på grunn av kraftig forkjølelse og litt feber på mandag.
I dag fikk vi telefon fra barnehagen om at lille U ikke var i form, så blir ny syktbarn dag i morgen....

Så var det min tur forrige uke, og jeg var hjemme en dag, men ganske utslått 2 til.
På mandag og tirsdag var frøkna hjemme på grunn av kraftig forkjølelse og litt feber på mandag.
I dag fikk vi telefon fra barnehagen om at lille U ikke var i form, så blir ny syktbarn dag i morgen....
Dere har fått alt på en gang, skjønner jeg[emoji32] God bedring til minsten

Har vært konstant sykdom her siden året begynte.
Det er så kjedelig[emoji17] Men om det kan trøste i det hele tatt, så vet jeg hvordan det er. Har 2 kronisk syke barn. Og er kroniker selv også, så har mye sykdom her og[emoji20] sender deg en god styrkeklem

Men denne barfrosten gir mulighet for bra is da. Håp om at vi kanskje kan teste skøytene i år :-)
Joa, det er jo ikke verst[emoji106] [emoji3] men jeg vil lage is- og snølykter[emoji2]

Ååh, elsker skipskatt![emoji7] hadde en før, Tassmus, men han er dessverre ikke blant oss lenger... synd de er så vanskelig å få tak i![emoji849]
Tassmus ❤ For et herlig navn!
Skipskatter er kjempekule :D

Nettopp sett et par episoder av Netflix-serien Santa Clarita Diet. Det var.. spesielt :p

Huff, så slitsomt :( Masse god bedring til dere alle, krysser fingrene for at dere slipper mere nå

Back
Topp