♫ Skravletråd februar ♫

Du har Nissan e-NV200 Evalia som er stor og ok pris da [emoji4]
Førsteinntrykk, ikke overbevist. Rekkevidde dårlig og kræsjtest likeså?

Men stadig nye modeller så det kommer vel noe for oss også. Tre barnestoler i bredden begrenser dog utvalget

Last edited:
Jippi, håper han fortsetter med å sove bedre![emoji1] søvn er kult!!

Her ligger jeg på sofaen og koser meg[emoji4] med dere og to katter som er selskapssyke[emoji13]
Det håper jeg også, energilagrene begynner å bli lave :p

Oooh, kattepuser :D
Har én kosete katt selv, Gizmo. Han er skipskatt og har 26 tær :o :)

Førsteinntrykk, ikke overbevist. Rekkevidde dårlig og kræsjtest likeså?

Men stadig nye modeller så det kommer vel noe for oss også. Tre barnestoler i bredden begrenser dog utvalget
Ja skal man ha bedre rekkevidde og score bra i kræsjtest må man nok spandere nærmere millionen for noe med god plass

Ja skal man ha bedre rekkevidde og score bra i kræsjtest må man nok spandere nærmere millionen for noe med god plass
Jeg vil jo gjerne faktisk komme meg hjem fra jobb, og har ikke mulighet til å lade der. Så litt bedre rekkevidde er nok et poeng desverre.

På vinteren tenker jeg, på sommer går det men utfra hva jeg leser om vinter kan det bli knapt, i alle fall ikke kjøre på aktiviteter etter middag etc.

Vel, vi skal ikke ha ny bil nå, så vi får det hva som dukker opp.

Last edited:
Da er jeg på vei hjem med melkespreng! Rakk ikke å gjøre noe med det på jobb, men så er det ikke smertefullt heller heldigvis. Bare en god del større pupper!

Det håper jeg også, energilagrene begynner å bli lave :p

Oooh, kattepuser :D
Har én kosete katt selv, Gizmo. Han er skipskatt og har 26 tær :o :)

Ååh, elsker skipskatt![emoji7] hadde en før, Tassmus, men han er dessverre ikke blant oss lenger... synd de er så vanskelig å få tak i![emoji849]

Jeg vil jo gjerne faktisk komme meg hjem fra jobb, og har ikke mulighet til å lade der. Så litt bedre rekkevidde er nok et poeng desverre.

På vinteren tenker jeg, på sommer går det men utfra hva jeg leser om vinter kan det bli knapt, i alle fall ikke kjøre på aktiviteter etter middag etc.

Vel, vi skal ikke ha ny bil nå, så vi får det hva som dukker opp.
Hehe godt poeng.
Som sagt slipper jeg å tenke noe over elbil osv.

Bahh, skynd deg nå, spilling før fotball "mamma daaaaaa, jeg bruker ikke en halvtime på å spille"

Vel, nå pusser han fløyta
Trening 1730
Bare et par minutter å løpe bort. Men han må skifte og jeg må knytte fotballsko

Back
Topp