Ikke halt min smak, så tror ikke jeg kan hjelpe degÅå, luksusfellen liker jeg jo. Hadde glemt denmen ellers er favorittene Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Suits og Greys Anatomy
så gjerne noe som ligner noen av de
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke halt min smak, så tror ikke jeg kan hjelpe degÅå, luksusfellen liker jeg jo. Hadde glemt denmen ellers er favorittene Dexter, Breaking Bad, Prison Break, Suits og Greys Anatomy
så gjerne noe som ligner noen av de
![]()
Liker du modern family?
Ikke halt min smak, så tror ikke jeg kan hjelpe deg
Blir kjekt kan jeg tenke meg![]()
Vet egentlig ikke, jegKanskje ikke direkte anbefale, men kanskje oppmuntre til å se noen episoder?
![]()
Ja ok. Godt å vite. Jeg er relativt kresen på serier, spesielt zombie/SCI fi sjangeren. Nå er jeg spent [emoji6]
Er så greitt når de soverjeg har vært hjemme alene i dag, så har faktisk fått gjort litt husarbeid. Trodde aldri jeg skulle si det, men det var faktisk litt deilig
![]()
Ikke sett. Men hørt den skal være bralegger den til på lista
![]()
Ungene sover, og jeg finner ingenting spennende på tv. Hva skal jeg finne på da ? Noen som kan tipse om en morsom serie på netflix? Trenger enkel underholdning som jeg slipper å tenke for å se![]()
Jeg er litt med på Fantasy og sci-fi.Hva liker du å se på da?![]()
Jeg digger den serien!
Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]
Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.
Kjenner jeg er godsliten. Godt å være på jobb igjen, føle meg nyttig! Har kosa meg masse hjemme i permisjon, og kunne ønske jeg jobbet litt kortere dager, men det går overraskende bra. Jeg får koselige bilder av far og P på tur, sover i senga, spiser osv [emoji173]
Kjenner jeg ikke er helt komfy med den nye layouten til BV, men er vel en vanesak.
Hvilken sjanger, komedie? Mye stand up på Netflix da. Louis CK og Jim Gaffigan er sykt morsomme
Ikke sett. Men hørt den skal være bralegger den til på lista
![]()
Er det lenge til du får dra hjem fra sykehuset?Ja det var nydelig !
Her ser vi på NCIS og skal snart ut å gå en liten tur i kuldaGod kveldhva gjør dere ?
God kveldhva gjør dere ?
God kveldhva gjør dere ?