Hva med en liten omelett?Etter en lang trilletur er det tid for lunsj da. Snuppa skal vel ha grøt, men hva skal jeg finne på tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med en liten omelett?Etter en lang trilletur er det tid for lunsj da. Snuppa skal vel ha grøt, men hva skal jeg finne på tro?
Hmm... Kanskje. Har jo faktisk egg. Skinke jeg kan ha i. Litt chili for smak og litt ost om som ikke er så sunt. Kanskje.Hva med en liten omelett?
Kommer helt an på hva jeg har i kjøleskapet.Hmm... Kanskje. Har jo faktisk egg. Skinke jeg kan ha i. Litt chili for smak og litt ost om som ikke er så sunt. Kanskje.
(ikke så ofte jeg lager omelett. Knapt nok aldri egentlig sånn stengt sett. Hva ville du hatt i?)
Ostesmørbrød... Nei. Har ikke pizzasaus (har ofte ei flaske med pizzasaus stående sånn til ostesmørbrød og denslags men den gikk på pizzaen i helga for vi hadde ikke handlet inn det som trengtes for pizza viste det seg)
Har jo brødristeren på kjøkkenbordet men lyst på noe annet
Gulrot og den skinken i wok med nudler til, den lille håndfullen med sukkererter evt også (men det er vel bare to, og ungene er lovet dem tror jeg....)
Man kan egentlig ha alt mulig.Jeg liker ikke sopp og paprika og løk egentlig. Paprika og muligens løk har jeg, men altså ikke lyst på. Bacon er godt, men det har vi ikke.
Jeg er vanskelig. Det er en grunn til at jeg ikke ofte lager omelett tror jeg. Nemlig det at jeg ikke vil ha papirka, løk eller sopp i den ;-)
Dersom man har litt bær oppi blir den nesten som paiKan egentlig det men mye som et sånt typisk passende er slikt jeg ikke er så glad i ;-) bortsett fra kjøtt, liksom.
Men da trenger man link og slikt.Snø + Sol = Lykkelig meg! Og lykkelig meg leter etter spennende premierTips og innspill mottas med stor takk og ett større
![]()
![]()
![]()
Tror han for det meste oppdro seg selv egentlig siden han ikke ligner søsknene i oppførsel i det hele tatt [emoji54]Hehe godt mannen er oppdratt bra![]()
Har sett noe som kan ligne fra Australia, men en gjeng motstandere som blir tatt med på en omvendt flukt, vanskelig å forklare men en utrolig bra serie!Har dere sett denne dokumentarserien på NRK med Leo "Flukt"?
Jeg anbefaler den på det sterkeste
Takk [emoji4] nå er det 24, men må være ute i sola for å nyte det [emoji6]Så godt og varmt dere har det daKos dere
![]()
Ja er det, vi må nesten bo i samme leilighet når vi er her så merker det ekstra godt [emoji6]Hehe, ikke alltid like greit å henge med i tiden[emoji39] Har flere i familien som er "gammeldags" i visse holdninger, på tross av nokså ung alder. Blir litt gnissninger til tider, men må være rom for å være forskjellige, men er lettere sagt enn gjort på enkelte ting.
Hva fant du? [emoji4]Etter en lang trilletur er det tid for lunsj da. Snuppa skal vel ha grøt, men hva skal jeg finne på tro?
Leo kommer selv fra Bosnia og har selv vært på flukt.Har sett noe som kan ligne fra Australia, men en gjeng motstandere som blir tatt med på en omvendt flukt, vanskelig å forklare men en utrolig bra serie!
Ja det må du bare gjøreTakk [emoji4] nå er det 24, men må være ute i sola for å nyte det [emoji6]
Vel. Inspirert av musemor skulle det bli en slags omelett men strengt tatt kan man vel kalle det stekt egg med skinke og chili, og ost som lå på benken når jeg ble ferdig så den puttet jeg tilbake i kjøleskapet....Hva fant du? [emoji4]
Men rent nydelig når man har nok klær på.Ja det må du bare gjøreHer oppe på Vestlandet er det sol og blå himmel men bare +4, så bittelitt kaldt
![]()
Snø og sol er vinter. Men fokus fremover er jo heller vår og sommer, ikke sant? Sola smelter den snøen før de premiene du jakter på skal sendes ut, så snøaktiviteter er ute og vi tenker vår og sommer.Snø + Sol = Lykkelig meg! Og lykkelig meg leter etter spennende premierTips og innspill mottas med stor takk og ett større
![]()
![]()
![]()
I følge joggesko-fanatikerne så er det best om du tar det måndtlig ja, hvis ikke begynner skit og misfarge å sette seg på de.Skjer ikke her hellet.
Når de er nye ja
Men månedlig? De skal være glade om de får det årlig. Og det gjelder egentlig bare sko som er vanntette, sko som likevel ikke tåler vann har jeg egentlig aldri impregnert..