♫ Skravletråd februar ♫

Ved 14 grader ønsker man noe for å holde varmen for er ikke varmt inne da [emoji54]
Og svigerfar virker allergisk mot de tingene vi har kjøpt for å få varme så hver morgen er det utrolig kaldt [emoji54]
Men nå er det 21 grader ute da og kan ikke klage [emoji6]
Så digg med varmt ær og solskinn[emoji4] Bruker de ikke å ha varme på om natten?

Da er vi i Rasheed, bitte lite sted som er så gammeldags som fy, sikkert derfor svigers koser seg her også.
Også kalt Rosetta siden det var her Rosetta steinen ble funnet.
Også er det null pokestop her! [emoji54]
Er Svigers ikke så lette å ha med å gjøre? Noen er nok mer gammeldags enn andre, sånn generelt sett[emoji4]

De er litt stuck i 1800 tallet søte til tider da. Husker når mannens bror ville gifte seg, det gikk ikke for deres bestemor hadde død og da måtte man vente minst 6 mnd, 3mnd ble altfor lite å vente
Har tusenvis av historier om den, bodde her i 6 mnd forrige permisjon og stakkars juni 2012 damene fikk høre og se mye [emoji54]
Oi da[emoji15] Tradisjonen tro, ja. Ikke alltid det skal være like lett!

De er litt stuck i 1800 tallet søte til tider da. Husker når mannens bror ville gifte seg, det gikk ikke for deres bestemor hadde død og da måtte man vente minst 6 mnd, 3mnd ble altfor lite å vente
Har tusenvis av historier om den, bodde her i 6 mnd forrige permisjon og stakkars juni 2012 damene fikk høre og se mye [emoji54]
Hehe ok jeg forstår :) jeg har nok vært veldig heldig ;)

Svigers er ikke så vant til å ha på varme generelt.
Altså mannen slet lenge med svigerfar som skrudde av varmtvanntanken om natta for han mente at han sparte strøm
Vel, da blir det vel ratt dyrere når alt må varmes opp igjen[emoji6] Vet hvordan du har det,noen er mer sære og bastante enn andre. Slik er det nok i de fleste familier.

Oi da[emoji15] Tradisjonen tro, ja. Ikke alltid det skal være like lett!

Er Svigers ikke så lette å ha med å gjøre? Noen er nok mer gammeldags enn andre, sånn generelt sett[emoji4]
Eh ja, de bor også et sted hvor kvinner generelt er ute for å jobbe, kjøpe mat eller besøke slekt og venner.

Er en haug av kaféer her men stappfullt av menn. perfekt for svigers mens nesten alle klassekameratene til mannen bor i Alexandria og konene dems vil aldri flytte hit [emoji23]

Fant de beige på zalando igjen,eller de var veldig lik. Men 1495 !!! Er det ikke 10% der som Coop medlem
Ser ut til at det er 5%
https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/zalando/
Men så inne på zalando at melder du deg på å få e-post så får man 10% rabatt til bruk (innen 30 dager). Men du er kanskje påmeldt der fra før? Sender de ikke ofte ut mail med rabattkode til de som har skrevet seg på postlista?

Nå er det 21 grader og mye bedre [emoji6]

Nyter sola og at det ihvertfall ikke er minus selvom det godt kan bli varmere!
Så godt og varmt dere har det da :) Kos dere :)

Mhm, men i min familie var det min oldemor som var sånn så føler han henger litt etter [emoji23]
Hehe, ikke alltid like greit å henge med i tiden[emoji39] Har flere i familien som er "gammeldags" i visse holdninger, på tross av nokså ung alder. Blir litt gnissninger til tider, men må være rom for å være forskjellige, men er lettere sagt enn gjort på enkelte ting.

Til vanlig er vi jo i ulike kontinent heldigvis [emoji6] og de har på mystisk vis oppdratt en fantastisk mann [emoji7]
Men greit vi bare er her på ferie [emoji23]
Da er dere jo enige om noe i det minste, for se sånn på det[emoji39] [emoji2] Godt å være på ferie, men alltid godt å komme hjem igjen og[emoji106] [emoji4]

Å det skjer ikke her så da droppes de ;)
Skjer ikke her hellet.

Når de er nye ja

Men månedlig? De skal være glade om de får det årlig. Og det gjelder egentlig bare sko som er vanntette, sko som likevel ikke tåler vann har jeg egentlig aldri impregnert..

Etter en lang trilletur er det tid for lunsj da. Snuppa skal vel ha grøt, men hva skal jeg finne på tro?

Back
Topp