♫ Skravletråd februar ♫

Etter en lang trilletur er det tid for lunsj da. Snuppa skal vel ha grøt, men hva skal jeg finne på tro?
Hva med en liten omelett?

Hva med en liten omelett?
Hmm... Kanskje. Har jo faktisk egg. Skinke jeg kan ha i. Litt chili for smak og litt ost om som ikke er så sunt. Kanskje.

(ikke så ofte jeg lager omelett. Knapt nok aldri egentlig sånn stengt sett. Hva ville du hatt i?)

Ostesmørbrød... Nei. Har ikke pizzasaus (har ofte ei flaske med pizzasaus stående sånn til ostesmørbrød og denslags men den gikk på pizzaen i helga for vi hadde ikke handlet inn det som trengtes for pizza viste det seg)

Har jo brødristeren på kjøkkenbordet men lyst på noe annet

Gulrot og den skinken i wok med nudler til, den lille håndfullen med sukkererter evt også (men det er vel bare to, og ungene er lovet dem tror jeg....)

Hmm... Kanskje. Har jo faktisk egg. Skinke jeg kan ha i. Litt chili for smak og litt ost om som ikke er så sunt. Kanskje.

(ikke så ofte jeg lager omelett. Knapt nok aldri egentlig sånn stengt sett. Hva ville du hatt i?)

Ostesmørbrød... Nei. Har ikke pizzasaus (har ofte ei flaske med pizzasaus stående sånn til ostesmørbrød og denslags men den gikk på pizzaen i helga for vi hadde ikke handlet inn det som trengtes for pizza viste det seg)

Har jo brødristeren på kjøkkenbordet men lyst på noe annet

Gulrot og den skinken i wok med nudler til, den lille håndfullen med sukkererter evt også (men det er vel bare to, og ungene er lovet dem tror jeg....)
Kommer helt an på hva jeg har i kjøleskapet.
Paprika, sopp, bacon, sjalottløk ++++

Jeg liker ikke sopp og paprika og løk egentlig. Paprika og muligens løk har jeg, men altså ikke lyst på. Bacon er godt, men det har vi ikke.

Jeg er vanskelig. Det er en grunn til at jeg ikke ofte lager omelett tror jeg. Nemlig det at jeg ikke vil ha papirka, løk eller sopp i den ;-)

Jeg liker ikke sopp og paprika og løk egentlig. Paprika og muligens løk har jeg, men altså ikke lyst på. Bacon er godt, men det har vi ikke.

Jeg er vanskelig. Det er en grunn til at jeg ikke ofte lager omelett tror jeg. Nemlig det at jeg ikke vil ha papirka, løk eller sopp i den ;-)
Man kan egentlig ha alt mulig.
Små brokkoli buketter, skinke, fetaost, gulrot, urter, diverse oster (fast og myke/smøre).
Kan egentlig bruke alt..

Kan egentlig det men mye som et sånt typisk passende er slikt jeg ikke er så glad i ;-) bortsett fra kjøtt, liksom.

Hehe godt mannen er oppdratt bra :)
Tror han for det meste oppdro seg selv egentlig siden han ikke ligner søsknene i oppførsel i det hele tatt [emoji54]
Men de må ha gjort noe riktig [emoji6]

Hehe, ikke alltid like greit å henge med i tiden[emoji39] Har flere i familien som er "gammeldags" i visse holdninger, på tross av nokså ung alder. Blir litt gnissninger til tider, men må være rom for å være forskjellige, men er lettere sagt enn gjort på enkelte ting.
Ja er det, vi må nesten bo i samme leilighet når vi er her så merker det ekstra godt [emoji6]

Har sett noe som kan ligne fra Australia, men en gjeng motstandere som blir tatt med på en omvendt flukt, vanskelig å forklare men en utrolig bra serie!
Leo kommer selv fra Bosnia og har selv vært på flukt.
Han møter folk i leirene som venter, han møter folk som kjemper for og mot innvandring, han er med båt og plukker opp mennesker i middelhavet og på veiene i Sahara ++++

Takk [emoji4] nå er det 24, men må være ute i sola for å nyte det [emoji6]
Ja det må du bare gjøre :) Her oppe på Vestlandet er det sol og blå himmel men bare +4, så bittelitt kaldt :p

Hva fant du? [emoji4]
Vel. Inspirert av musemor skulle det bli en slags omelett men strengt tatt kan man vel kalle det stekt egg med skinke og chili, og ost som lå på benken når jeg ble ferdig så den puttet jeg tilbake i kjøleskapet....

Ja det må du bare gjøre :) Her oppe på Vestlandet er det sol og blå himmel men bare +4, så bittelitt kaldt :p
Men rent nydelig når man har nok klær på.

Gått tur i over en time!

Snø + Sol = Lykkelig meg! Og lykkelig meg leter etter spennende premier :) Tips og innspill mottas med stor takk og ett større :D :D :)
Snø og sol er vinter. Men fokus fremover er jo heller vår og sommer, ikke sant? Sola smelter den snøen før de premiene du jakter på skal sendes ut, så snøaktiviteter er ute og vi tenker vår og sommer.

Du hadde noen leketelt et år, stilig. Husker ikke hvor de var fra da.

Her i huset et vår frø og spirer men vi fant ikke noen som ville gi deg noe slikt.

Drikkeflasker som har vært i fjor er alltid aktuelt, barneklær likeså. Den vaderen er jo helt i rett sesong nå :-)

Vår er paradis, hoppetau, gatekritt, sparkesykkel og sandkasse.

Null linker, bare tanker

Skjer ikke her hellet.

Når de er nye ja

Men månedlig? De skal være glade om de får det årlig. Og det gjelder egentlig bare sko som er vanntette, sko som likevel ikke tåler vann har jeg egentlig aldri impregnert..
I følge joggesko-fanatikerne så er det best om du tar det måndtlig ja, hvis ikke begynner skit og misfarge å sette seg på de.
Spray de med impregnering en gang i måneden, så kan man tørke av skit selv av hvite sko. Er sånn folk tør å ha kritthvite joggesko ;)

Back
Topp