mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da var det jeg som misforsto, for det er helt likt her og[emoji50] Drikker jeg ikke kaffe får jeg kjempevondt i hodet. ( var en dag det var stress på morran og skulle til legen, så rakk ikke å få kaffe) Da stemmer det nok at man kan bli avhengig av koffein. Nice med innebygd kaffemaskin. Da hadde jeg nok lett tydd til den samme løsningen[emoji16] [emoji85] Har ikke noen fancy greier, bare en vanlig kaffetrakter, men den gjør jobben[emoji106] [emoji3]Hahaha! Da liker vi kaffen akkurat likt, bare at jeg bruker ekstra lett da, men sant at det er bedre med helmelk.Vi har en sånn innebygd Miele kaffemaskin, med egen melkeskummer, så det gjør alt så mye enklere å drikke "usunn" kaffe...
![]()
Jeg får vondt i hodet av å IKKE drikke kaffe, så nå som jeg skal slutte, bare i helgene kanskje, så blir det nok hodepine noen dager, før det sikkert går seg til igjen. Og ja - jeg tror absolutt man kan få kaffeanstinenser etter en dag uten!![]()

Det isådde gresset kom aldri opp, så vi måtte rulle ut ferdigplen, som vi måte betale for selv. Og anlegge alt av blomster osv. fra scratch. Jeg er veldig glad i hagearbeid og elsker blomster og planter, spent på om noe kommer opp igjen til våren. Vi skal også sette opp gjerde etterhvert, får se hva mannen bryner seg på. Han bygget en gigantisk terrasse ut mot fjæra i fjor, superdyktig og det klør i fingrene hans etter et nytt byggeprosjekt.