♫ Skravletråd februar ♫

Litt lyse, blir lett skitten. (for min smak)

Er det noe som tåler vann forresten? Tørr-vær sko kan være lysere

Bor i ecco jeg da. Det passer foten min.

Jeg og´elsker Ecco-sko. Har mange, og får ikke nok. ;)

Takk :)
Ble mye fint, ja. Blant annet en kjempefin høydemåler, armbånd med en blå traktor, eventyrbok med klassiske eventyr (type sånne jeg hørte da jeg var liten), gravert dåpskje, gravert dåpsrull til dåpsattesten, gravert dåpsramme og mye annet :)

Så mye fint! Kos deg og slapp av med god samvittighet etter vel overstått. :)

Fysj og æsj, kronisk er ikke moro :( godt gjort å få gjort noe da :)
Joa, skal da ikke klage, får da alltids gjort en del[emoji4] Klager ikke, mange som har det verre enn meg! Har dere badekar? Så kunne du tatt deg et varmt bad, det kan lindre litt på bekkenet. Var det som hjalp litt hos meg.

Tror ikke jeg har sett en eneste kamp av de, men heier på de likevel :D brukte å sjekke tabellen om hvor de lå på lista :D

Da vet du hva du har å gjøre når sesongen starter igjen, kom deg oppover, og jeg skal sørge for å få tatt deg med på Lerkendal ja! :D

Jeg og´elsker Ecco-sko. Har mange, og får ikke nok. ;)
Jeg har vintersko. Goretex joggesko.
Joggesko (de som er helt utslitt og skal byttes) svarte lave "jobbsko", sandaler av typen til å gå med og (hurra. Funnet igjen den andre etter å ha hatt en siden vi flyttet for snart fem år siden) høyhelte svarte sabdaler

92ad02b60fe41e06beb3f7cc125350b2.jpg
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Så fint bilde

Angrer på at jeg skrev dette. Skulle ikke, skulle ikke synke til det nivå.

Men jeg synes samtidig ikke at den tråden er det den ble sagt å være, og jeg føler fortsatt en så vemmen smak av dette her at... Jeg vet ikke. Jeg bare liker det ikke. Og synes "skravle videre som om ingenting var skjedd" er vanskelig.
Nei nettop å derfor sa jeg noe
Det var to i hele tråden liksom

Haha, gir god smak a gitt[emoji23] Har i helmelk selv og en liten dæsj med sukker[emoji3] Får du mye vondt i hodet av kaffe? Her er det omvendt, så lurer på, kan man få abstinenser av å ikke drikke kaffe en dag?[emoji50]

Hahaha! Da liker vi kaffen akkurat likt, bare at jeg bruker ekstra lett da, men sant at det er bedre med helmelk. :) Vi har en sånn innebygd Miele kaffemaskin, med egen melkeskummer, så det gjør alt så mye enklere å drikke "usunn" kaffe... :rolleyes:

Jeg får vondt i hodet av å IKKE drikke kaffe, så nå som jeg skal slutte, bare i helgene kanskje, så blir det nok hodepine noen dager, før det sikkert går seg til igjen. Og ja - jeg tror absolutt man kan få kaffeanstinenser etter en dag uten! :D

Fineste utsikten det. ;) Mannen og jeg flyttet nettopp pga. det. Nå finnes det knapt nok et hus/tomt som er så tett inntil fjæresteinene som vårt - love it! :love7
Så gøy, når flyttet dere? Vi flyttet inn nå i januar[emoji106] [emoji3] Var utsikten og huset vi forelsket oss helt i. Vi bor ikke helt nede ved vannet, da. Men bor i høyden, så har god utsikt uansett.

Så gøy, når flyttet dere? Vi flyttet inn nå i januar[emoji106] [emoji3] Var utsikten og huset vi forelsket oss helt i. Vi bor ikke helt nede ved vannet, da. Men bor i høyden, så har god utsikt uansett.

Om par måneder er det et år siden. Vi falt pladask for beliggenheten, huset hadde bare fått grunnmur da vi kikket på det, så vi ante ikke helt hva vi gikk til. Men når huset ble ferdigstilt også, så ble alt helt perfekt! Deilig når man føler alt faller på plass, som det gjorde for dere også. :)

Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]
Er det mye klær?
250 pr pakke end

Back
Topp