♫ Skravletråd februar ♫

Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]

Dette er ikke dumt. Har kommet til str 68/74 nå. Bunker av mindre klær på loftet.. klespakke var lurt! Skal jeg gjøre i dag og

Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]
Det et sånn jeg føler mange gjør det. Poser med "hele garderoben" til noen hundrelapper avhengig av hvor mange poser det blir.

Jeg er trolig motivert av at det luktet herlig når vi kom i bhg, der baker de til nevnte føeskolekafe.
Litt motivasjon trenger vi[emoji2]

Dette er ikke dumt. Har kommet til str 68/74 nå. Bunker av mindre klær på loftet.. klespakke var lurt! Skal jeg gjøre i dag og

Vi har to esker på loftet til klær.
Fylles stort sett med hjemmestrikk og ting jeg og mannen brukte som små som ikke passer lenger her [emoji85]

Helt vanlige ikke-merketøy 13 på dusinet -klær synes jeg ofte selges i pakker pr størrelse og ganske billig. Sjekk fb grupper etc, men ofte synes jeg sånt selges så billig at det nesten ikke er verd styret å ta bilder (og mange gjør heller ikke det. Men noen gjør)

Selger helst på finn, for der føler jeg det er mer seriøse folk [emoji6] på Facebook føler jeg at det helst ikke skal synes at det er brukt eller aller helst ikke være brukt når det selges brukt [emoji849]
Og jeg tar samlebilder. Er litt lat [emoji13] ett bilde av alle bodyer, ett av alle bukser osv.

Jeg og. Elsker snø. Her i Oslo er det bare sludd og regn.. ganske så trist. Savner da Januar betø -10 og snøfonner langs veien. Mye lysere og koselig å være ute. *savn*
Du er nok ei av de få som også er glad i snø, de fleste voksne jeg har truffet ekke noe særlig fan av snø? Er jo så gøy å herje rundt i snøen med barna, lyden når man har snø under skoene. Ja alt med vinter er så pent[emoji300] [emoji4] Savner det samme selv, men her i fjor var det mye, over en meter. Men i år har det vært dårlig med snø[emoji32] Unga savner snøen de også, ikke så artig å leke på hard bar bakke eller ren is for den saks skyld. Håper vi kan få litt mer snø, er meldt kaldere framover, så er vi heldige[emoji16]

For dem som husker mine (Vel, min datters) mange turer på potte i går. Endelig suksess!
Jeeeijj, så bra[emoji4] Da er man passe stolt mams[emoji85] [emoji16]

Selger helst på finn, for der føler jeg det er mer seriøse folk [emoji6] på Facebook føler jeg at det helst ikke skal synes at det er brukt eller aller helst ikke være brukt når det selges brukt [emoji849]
Og jeg tar samlebilder. Er litt lat [emoji13] ett bilde av alle bodyer, ett av alle bukser osv.
Jeg stapper i en pose og leverer på feetex eller lignende jeg, så enda latere. Anser det ikke som at klærene har noen verdi da, det meste etter min yngste er brukt av min mellomste. Og til henne er mye arvet. Vi har ingen å arve videre til så da gir jeg det bort og orker ikke gi bort på finn eller fb med styr og henting, jeg legger en pose under vogna og legger i en boks på trilletur.

(i teorien. I praksis befinner det seg på soverommet vårt. Både 50 og 56 og 62 og 68 og nå er 74 på vei ut også...)

Du er nok ei av de få som også er glad i snø, de fleste voksne jeg har truffet ekke noe særlig fan av snø? Er jo så gøy å herje rundt i snøen med barna, lyden når man har snø under skoene. Ja alt med vinter er så pent[emoji300] [emoji4] Savner det samme selv, men her i fjor var det mye, over en meter. Men i år har det vært dårlig med snø[emoji32] Unga savner snøen de også, ikke så artig å leke på hard bar bakke eller ren is for den saks skyld. Håper vi kan få litt mer snø, er meldt kaldere framover, så er vi heldige[emoji16]

Heldigvis er vinteren bittelitt lenger. Krysser fingrene for mer snø:)

Jeg stapper i en pose og leverer på feetex eller lignende jeg, så enda latere. Anser det ikke som at klærene har noen verdi da, det meste etter min yngste er brukt av min mellomste. Og til henne er mye arvet. Vi har ingen å arve videre til så da gir jeg det bort og orker ikke gi bort på finn eller fb med styr og henting, jeg legger en pose under vogna og legger i en boks på trilletur.

(i teorien. I praksis befinner det seg på soverommet vårt. Både 50 og 56 og 62 og 68 og nå er 74 på vei ut også...)

Aller helst skulle jeg sett at noen kunne arve, men vi har ingen i omgangskretsen som trenger. Og jeg orker faktisk ikke å forholde meg til triste historier fra fremmede, så jeg kan ikke sette inn annonse på Finn og etterlyse noen som vil arve heller.

Jeeeijj, så bra[emoji4] Da er man passe stolt mams[emoji85] [emoji16]
Altså, mest glad. Hun er flink å gjøre på potte og alt det der man kan være stolt av, i går ble jeg bare frustrert på hennes vegne av at hun ikke fikk det ut. Tisse i potta er vel og bra, men nå var det to døgn siden sist hun fikk ut noe mer og det har hun tydelig kjent på.

(altså, pottetrent er hun ikke og bruker bleier. Men det er stort sett bare tissebleier, hun signalisere klart behov for potte ellers)

Heldigvis er vinteren bittelitt lenger. Krysser fingrene for mer snø:)
Det gjør vi[emoji6] Var i Oslo hos svigerinnen min for litt siden og så jo ut som det var vår omtrent, får lissom ikke helt vinterfølelsen da heller. Og jula blir ikke den samme når det ikke er masse snø! *sutre* hehe

Aller helst skulle jeg sett at noen kunne arve, men vi har ingen i omgangskretsen som trenger. Og jeg orker faktisk ikke å forholde meg til triste historier fra fremmede, så jeg kan ikke sette inn annonse på Finn og etterlyse noen som vil arve heller.
I omgangskretsen vår kom to barn et halvt år etter vår siste. To gutter.

Så vi har liksom "siste jenta" og arver fra "alle". Derved tenker jeg å gi bort. Orker ikke fb eller finn for slikt så derav disse store boksene for innsamling av klær jeg triller forbi. Vi har både fretex og et alternativ på hver sin side av veien et sted jeg stadig er (hhv bygdas eneste pokemon-gym og pokesstop ;-))

Back
Topp