♫ Skravletråd februar ♫

Mhm jeg må isåfall lage dådyrøyne for mannen og være snill pike for jeg får i gen lønn denne mnd ;)
Hehe, den slår aldri feil*blunke litt ekstra og smile pent*[emoji2] [emoji16]

Signerer denne. Jeg synes dere "hardinger" har tatt meg, og også sikkert mange flere, godt imot. Fine damer!
Jeg er helt enig, kan ikke forstå hvorfor noen ikke trives her inne!? Blir tatt godt imot og hyggelige skravling[emoji173]

Ser ut som perfekt vær til å sitte inne med en kopp varm drikke og se ut :D
Sitter med kaffekoppen i hånda[emoji85] Venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig[emoji6]

Vill og gal. Vurderer om jeg skulle sagt at jeg kan bake kake til korpset i morgen. Ingen har meldt seg så vidt jeg kan se men de kan ha gjort det andre steder enn åpent på fb gruppa da.

Ei kake er fort gjort.
Men i morgen er også kjent som ukas travleste dag.

Det et føeskolekafe i bhg 1630-1730. (frivillig innsamling av penger for å bidra til finansiering av førskoles overnattingstur, på den måten krever de ikke egenandel/turpenger)
Eldstemann har korps fra 1730
Og så kom altså melding om "felles pause med hovedkorpset etter at aspirantene har hatt øving hvor foreldre er velkommen til en kopp kaffe. Aspirantene får utdelt noe til odel og eie" (jeg tipper korpsgenser, de fikk låne det på et arrangement på skolen for noen uker siden) og altså kjekt om noen baker en kake....

1815 er dette. 18 spiser yngste grøt og tas på badet etterpå. Mannen skal prøve å komme tidsnok til arr i bhg. Eller i alle fall å være her/levere på spilling. Eller i alle fall være her innen han skal hentes, aka drikke kaffe og se hva han får.
Phuuuh, fullsatt dag med andre ord[emoji50] Du står på som vanlig[emoji4]

Prøver å slå hjel litt tid i dag, og har ryddet i klær. Hvordan prissetter man for salg? Helt vanlige klær type body, strømpebukse, yttertøy.

Enkel sjokolade-skuffekake med eller uten melk/egg avhengig av om de har allergier i korpset, tipper jeg.
Namm, fikk lyst på kake[emoji6] bakte selv brunsviger (dansk kake) og mannen bakte boller med vaniljekrem nå i helgen[emoji4]

Hehe ja evt må jeg tilby han kveld med gutta eller meg selv haha
Haha, kan ikke si nei på noen av delene[emoji2] kanskje som Ole brumm- ja, takk til begge[emoji106]

Prøver å slå hjel litt tid i dag, og har ryddet i klær. Hvordan prissetter man for salg? Helt vanlige klær type body, strømpebukse, yttertøy.
Hmm kommer an på merkene også :) skal du lage pakker av det eller et og et plagg. Hvilke str selger du?

Hmm kommer an på merkene også :) skal du lage pakker av det eller et og et plagg. Hvilke str selger du?

Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]

Helt vanlige ikke-merketøy 13 på dusinet -klær synes jeg ofte selges i pakker pr størrelse og ganske billig. Sjekk fb grupper etc, men ofte synes jeg sånt selges så billig at det nesten ikke er verd styret å ta bilder (og mange gjør heller ikke det. Men noen gjør)

Back
Topp