♫ Skravletråd februar ♫

Kos å ligge med mamma da:)
Er alltid kos det, mellemste sliter en del med mareritt, så samsoving er det beste da. Alle får en god natts søvn og litt mammakos[emoji173]

Litt bekymret for hun har ikke vært i form de siste dagene...[emoji20] spist dårlig og bare gjemt seg..
Kan jo hende hun ikke er i form?[emoji45] Har du hørt etter mjauing, kan hun ha gjemt seg i en garasje eller et skjul?

Vill og gal. Vurderer om jeg skulle sagt at jeg kan bake kake til korpset i morgen. Ingen har meldt seg så vidt jeg kan se men de kan ha gjort det andre steder enn åpent på fb gruppa da.

Ei kake er fort gjort.
Men i morgen er også kjent som ukas travleste dag.

Det et føeskolekafe i bhg 1630-1730. (frivillig innsamling av penger for å bidra til finansiering av førskoles overnattingstur, på den måten krever de ikke egenandel/turpenger)
Eldstemann har korps fra 1730
Og så kom altså melding om "felles pause med hovedkorpset etter at aspirantene har hatt øving hvor foreldre er velkommen til en kopp kaffe. Aspirantene får utdelt noe til odel og eie" (jeg tipper korpsgenser, de fikk låne det på et arrangement på skolen for noen uker siden) og altså kjekt om noen baker en kake....

1815 er dette. 18 spiser yngste grøt og tas på badet etterpå. Mannen skal prøve å komme tidsnok til arr i bhg. Eller i alle fall å være her/levere på spilling. Eller i alle fall være her innen han skal hentes, aka drikke kaffe og se hva han får.

Her snør det litt[emoji4] 20170206_090606.jpg

Det går sikkert over, men det er rett og slett bare... det traff noe sårt.

Det å være så konkret pekt på som "en som ikke inkluderer" når jeg virkelig vel ikke gjør annet enn å absolutt ønske nye velkommen, forsøke å trekke folk inn her.

Når et tall-innlegg som er "slikt jeg driver med" først kommenteres som at vi må huske på at vi anses som vanskelige, og deretter tas så klart til støtte for at vi, JEG, ikke inkluderer andre... Jeg håper og tror det ikke egentlig var det Tamara helt mente å si, men det føltes sånn og det føles sånn og det føles vondt og da får jeg bare ikke lyst.

Dette var trist lesning. Du er absolutt en av de som har fått meg til å føle meg velkommen som ny her inne. Du er så absolutt inkluderende. Jeg sender deg en stor klem Sara og håper at du ikke er trist lenger. Jeg vil fortsette å skravle med deg:)

Dette var trist lesning. Du er absolutt en av de som har fått meg til å føle meg velkommen som ny her inne. Du er så absolutt inkluderende. Jeg sender deg en stor klem Sara og håper at du ikke er trist lenger. Jeg vil fortsette å skravle med deg:)
Ikke så trist lenger.

Men synes det er vanskelig.

Takk for gode ord

Takk skal du ha![emoji2]

Har lest alle innlegg nå, og det er kun to som nevner "den harde kjernen" på dagens generelt. De fleste kommentarer gjelder jo gjengen fra "gamle dager"[emoji4]
Og jeg leser også flere som synes de har blitt tatt godt i mot i skravletråden[emoji4]
Så dette var bedre enn fryktet![emoji4] da er det bare å stå på videre med å gjøre dette forumet til et koselig sted å henge!

Signerer denne. Jeg synes dere "hardinger" har tatt meg, og også sikkert mange flere, godt imot. Fine damer!

Jeg er egentlig på jakt etter et par røde

Erstatning for de meget utslitte røde ecco slett-ikke-goretex-ment-for-fine-dager skoa mine. (jeg har svarte i goretex)
Når det kommer til farge og utseende på joggesko har jeg god erfaring i å la tilfeldighetene styre meg.
Nike skoene jeg hadde for noen år siden var noen av de beste joggeskoene jeg har hatt forøvrig, ville kjøpt meg nye uten å blinke ;)

Vill og gal. Vurderer om jeg skulle sagt at jeg kan bake kake til korpset i morgen. Ingen har meldt seg så vidt jeg kan se men de kan ha gjort det andre steder enn åpent på fb gruppa da.

Ei kake er fort gjort.
Men i morgen er også kjent som ukas travleste dag.

Det et føeskolekafe i bhg 1630-1730. (frivillig innsamling av penger for å bidra til finansiering av førskoles overnattingstur, på den måten krever de ikke egenandel/turpenger)
Eldstemann har korps fra 1730
Og så kom altså melding om "felles pause med hovedkorpset etter at aspirantene har hatt øving hvor foreldre er velkommen til en kopp kaffe. Aspirantene får utdelt noe til odel og eie" (jeg tipper korpsgenser, de fikk låne det på et arrangement på skolen for noen uker siden) og altså kjekt om noen baker en kake....

1815 er dette. 18 spiser yngste grøt og tas på badet etterpå. Mannen skal prøve å komme tidsnok til arr i bhg. Eller i alle fall å være her/levere på spilling. Eller i alle fall være her innen han skal hentes, aka drikke kaffe og se hva han får.

Oi det var en full dag! Superwoman! Hva slags kake blir det i så fall?

Når det kommer til farge og utseende på joggesko har jeg god erfaring i å la tilfeldighetene styre meg.
Nike skoene jeg hadde for noen år siden var noen av de beste joggeskoene jeg har hatt forøvrig, ville kjøpt meg nye uten å blinke ;)
Tilfeldigheter førte meg til mine første røde for sikkert.... Vel.... Over ti år siden.

Så ble de utslitt og jeg gikk inn på en butikk og sa at jeg så etter en erstatning for disse. Mente da ikke røde, men bruksområdet. Lette sko til tørt vær.

Og endte med et par røde til.

Så nå føler jeg litt at det et det jeg vil ha. Men jeg er åpen altså. For fargen. Prøver ellers nesten bare ecco.

Nei. Det er ikke sant. Jeg prøver diverse. Og kjøper ecco. Sandal. Joggesko, goretex og vintersko....

Back
Topp