♫ Skravletråd februar ♫

Jeg er trøtt, men nå har småen sovet siden han la seg så etter normal rytme burde han våkne for flaske snart. Så da er det bare å drøye den litt til, for jeg hater å bli vekt med engang jeg har sovnet [emoji14]

Det hørtes jo lurt ut[emoji6] håper han har sovet godt i natt!

92ad02b60fe41e06beb3f7cc125350b2.jpg
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]

For en utsikt! Håper det går bra på avtalen din!:)

Last edited:
De var fine! Hadde ikke hatt noe i mot å ha de der selv, på tross av at jeg til vanlig bruker ha litt mer knæsjfarga joggesko.
Jeg er egentlig på jakt etter et par røde

Erstatning for de meget utslitte røde ecco slett-ikke-goretex-ment-for-fine-dager skoa mine. (jeg har svarte i goretex)

Her er tråden hvor det ble diskutert hvordan andre har følt det med klikken på generelt http://forum.babyverden.no/threads/forumet-generelt.1867738/

Takk skal du ha![emoji2]

Har lest alle innlegg nå, og det er kun to som nevner "den harde kjernen" på dagens generelt. De fleste kommentarer gjelder jo gjengen fra "gamle dager"[emoji4]
Og jeg leser også flere som synes de har blitt tatt godt i mot i skravletråden[emoji4]
Så dette var bedre enn fryktet![emoji4] da er det bare å stå på videre med å gjøre dette forumet til et koselig sted å henge!

Back
Topp