Ja! Da blir det nok enda roligere fra meg. Permisjon er over. Første arbeidsdag imorgen på 9,5mnd! Grugleder meg! Nå skal man og baby kose seg hjemme i noen mnd <3
Kos deg masse på første arbeidsdag[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Da blir det nok enda roligere fra meg. Permisjon er over. Første arbeidsdag imorgen på 9,5mnd! Grugleder meg! Nå skal man og baby kose seg hjemme i noen mnd <3
Haha ble vel ikke akkurat overrasket over det[emoji23]
God morgen!
God morgen alle sammen. Her har natten vært ok, men mellemste kom ned å la seg i senga vår i natt. Ikke helt vant til det nye rommet sitt ennå, men går seg til etterhvert-koselig med samsoving også[emoji173]
Deilig å sette seg ned når barna er lagtendelig fått satt meg ned selv, kom på at jeg hadde en klesvask som måtte henges opp også [emoji14]
Nå.blir det senga på meg
Jeg er trøtt, men nå har småen sovet siden han la seg så etter normal rytme burde han våkne for flaske snart. Så da er det bare å drøye den litt til, for jeg hater å bli vekt med engang jeg har sovnet [emoji14]
Da er jeg lagti morgen er det kurs med overnatting på hotell [emoji1319][emoji1319] #husmorferie [emoji13][emoji13] snakkes folkens!
Joda, ble jo litt søvnHåper natten gikk fint for dere alle[emoji2]
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]![]()
Da er jeg lagti morgen er det kurs med overnatting på hotell [emoji1319][emoji1319] #husmorferie [emoji13][emoji13] snakkes folkens!
Jeg er egentlig på jakt etter et par rødeDe var fine! Hadde ikke hatt noe i mot å ha de der selv, på tross av at jeg til vanlig bruker ha litt mer knæsjfarga joggesko.
Her er tråden hvor det ble diskutert hvordan andre har følt det med klikken på generelt http://forum.babyverden.no/threads/forumet-generelt.1867738/
Ja men heldigvis kom mannen som en reddende engel [emoji173]️
Bra der?Morn![]()
God morgen![]()
Vel 2 stk sa noe om det å flere sa de var godt tatt i mot
God morgen!
God morgen
Må snart dea, må innom butikken før jobb