♫ Skravletråd februar ♫

Uff, det var det bekkenet, ja[emoji26] Er da så innmari vondt og, så fysjameg. Føler virkelig med deg, du har min fulle sympati. Har du prøvd å ligge med ammepute å støtte deg inntil den eller ha den rundt magen og mellem benene om du skjønner? Takk, får det meste unnagjort hjemme når Kidsa er i skole og bhge, de dagene formen tillater det[emoji4]
Skjønner hva du mener :) og ja, det er godt å ligge slik en stund, men så må jeg bytte stilling igjen ;)

Du er heller ikke helt i form skjønner jeg?

Ikke fått tatt et varmt bad idag. Lyskestrekken er så og si borte, men verker i hele kroppen og er litt stiv og støl. Sånn er det når det er lenge siden man har løftet på noe så tungt som en fryser :p Men har hatt en fin dag og bare slappet av.

Høres ikke feil it med god mat og en tur i spabadet ;) håper du har kost deg ikveld :)

Tror nok hun blir glad for albumet :) plass til å skrive litt også, så blir litt mer personlig.

Har så mange bilder liggende, de fleste har ikke kommet inn i album. Men det er jo så koselig å se igjennom, og mimre litt :) Ja i gamle dager så fikk du bare en sjanse og håpte at alle smilte og hadde øynene åpne :D

Så bra dere har hatt en fin dag, med grilling og greier ;) snart er sommeren her :D

Har nå en pause mellom to episoder av Endeavour (Young Morse), så er litt på forumet :)

Særlig gøy var det hvis man hadde satt på sånn timer, og hvordan bildet ble når denne ble løst ut, om man i det hele tatt rakk å hive seg med! :laughing002

Skjønner hva du mener :) og ja, det er godt å ligge slik en stund, men så må jeg bytte stilling igjen ;)

Du er heller ikke helt i form skjønner jeg?
Kronisk sykdom..så har en del smerter og sliten noen dager, men går alltids bra. Har problemer med å kunne slappe av i tillegg, derfor jeg gjør en del om dagen[emoji4] Åh, det verste er å bytte stilling-pain bigtime[emoji17]

God dag[emoji4]
Har ryddet hus, igang med klesvask, tømt oppvaskmaskina og er nå igang med å drikke kaffe igjen før det skal støvsuges og legges tøy på plass, er ferdig før eldste kommer hjem fra skolen[emoji4] enn du da?

Mmm... Kaffe! Tenkte å slutte med det, merker jeg blir feit av det. Fordi jeg MÅ blande i melk og litt kondensert melk. Eser ut her... Bør vel forberede meg på hodepine fremover!

Deilig å få ryddet litt[emoji4]
Jeg har som regel tatt ca 30 kr pr plagg av vanlige ting, yttertøy litt mer[emoji4] 100-200 alt ettersom hva det er..

Lykke til med salget![emoji2]

Jeg la meg lavt i pris, men det er mengder, så jeg har allerede solgt for nesten 1500 :o

Skjønner ikke hvor alt kommer fra :p

Mmm... Kaffe! Tenkte å slutte med det, merker jeg blir feit av det. Fordi jeg MÅ blande i melk og litt kondensert melk. Eser ut her... Bør vel forberede meg på hodepine fremover!
Haha, gir god smak a gitt[emoji23] Har i helmelk selv og en liten dæsj med sukker[emoji3] Får du mye vondt i hodet av kaffe? Her er det omvendt, så lurer på, kan man få abstinenser av å ikke drikke kaffe en dag?[emoji50]

Så langt frem kan man stort sett ikke tenke "pr dag" men sånn "ca slikt i den perioden" og da er det jo ca rett...
Hmmm skulle tatt og skrevet ned over en lengre periode og funnet ca feilmargin

Jaja skal se om jeg får lurt med meg mannen ut til montaza [emoji7]
Mange gode minner derifra siden vi hadde bryllupsfesten vår der [emoji173]️

Hmmm skulle tatt og skrevet ned over en lengre periode og funnet ca feilmargin
Kunne vært en plan.

Trolig mer treffsikker på steder med ganske klare årstider.

Vi kan beviselig ha 8 grader i januar. Og i juni. Og september.

Back
Topp