Haha ble vel ikke akkurat overrasket over det[emoji23]Ooh, så generøs du er[emoji23] men tror jeg står over altså[emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ble vel ikke akkurat overrasket over det[emoji23]Ooh, så generøs du er[emoji23] men tror jeg står over altså[emoji41]
Deilig å sette seg ned når barna er lagtNettopp lagt eldste selv, og kollapset i sofa[emoji12]
Blir nok deiligDet gjør jeg ja
4 dager
God natt og sov godt søte deg [emoji173]Nå.blir det senga på meg
AnbefalesBlir nok deiligAldri hvert i England jeg da, hatt lyst til å reise til London men ikke blitt sånn ennå. Er ikke så reisevant så har ikke lyst å reise alene med ungene til utlandet...
Alltid koselig med nye som slenger seg på[emoji2]
Det trur jeg kunne blitt morroAnbefales
Kan bli med jeg![]()
He he det tror jeg ogsåDet trur jeg kunne blitt morro![]()
Sov godt, skal komme meg i seng jeg også nå. Satser på en rolig natt med maks 2 ammingerNå.blir det senga på meg
Hw he skjønner ikke detJeg er trøtt, men nå har småen sovet siden han la seg så etter normal rytme burde han våkne for flaske snart. Så da er det bare å drøye den litt til, for jeg hater å bli vekt med engang jeg har sovnet [emoji14]
Sov godt du ogsåSov godt, skal komme meg i seng jeg også nå. Satser på en rolig natt med maks 2 amminger![]()
Hehe nei det er jo så morsomt når øynene akkurat har sklidd igjen og man våkner og ikke aner hvor man er [emoji14]Hw he skjønner ikke det
Ja, kan ikke forstå grunnen til en så krass reaksjon!? Uansett, håper ikke det har tatt gnisten fra noen av dere[emoji173]Nei jeg synes heller ikke det så traff ekstra hardt den kritikken
Sove godt[emoji4]Nå.blir det senga på meg
Okai... da tok jeg kanskje feil [emoji14]Hahaha! Jeg revner...![]()
Hvem spilte dem mot? Og hvorfor viste ikke guttungen min dette? Han er jo Manu fan de lux!Innspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3.![]()
Sukk [emoji173][emoji173] RBK!!!!!Lite fotball diskusjoner her [emoji14]
Heia RBK![]()
Takk søte du ❤Ja, kan ikke forstå grunnen til en så krass reaksjon!? Uansett, håper ikke det har tatt gnisten fra noen av dere[emoji173]