Noen som vil kjøpe vesker?![]()
Nei takk, jeg har allerede for mange![emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vil kjøpe vesker?![]()
Se der ja, det tok dere lett
Hvor mange har du?Nei takk, jeg har allerede for mange![emoji13]
![]()
Farmen tid! Snakkes![]()
Men jeg har rester om du skulle ombestemme deg altså [emoji14]
Da var hva vi skal i London også bestemt
Nei nå er eldste lagt, så da får jeg ta kjøkkenet![]()
Herre min, stakkars katt. Snødde veldig i natt, så hu var kald! Fikk henne heldigvis ned[emoji173] Glad jeg har mannen min[emoji7] [emoji10]Så godt dere fikk den ned
Jvem vinner av Lavrans og Tore da?Ser Farmen her også[emoji2]
Du kommer til det snartFortell, fortell[emoji2]
Var derr mange?Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altsåSpesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene![]()
Ble nysgjerrig jeg og[emoji2] [emoji85]Du kommer til det snart
Så fine! ❤For en helg. Eldste katten vår har sittet i et tre i nesten to døgn. Fant henne først igår. Fikk henne ned i formiddag. Mannen måtte klatre 7 meter opp i et tre å hente henne[emoji15] Nå ligger hun oppe i senga å sover søtt sammen med mellemste[emoji173] Nå har det seg sånn at jeg har lyst på en hund til i familien. Har sett litt på Welsh Corgi[emoji4] Noen som har erfaring med rasen? Har dvergdachs ifra før[emoji5] Vis vedlegget 218148
Står en side lenger bakBle nysgjerrig jeg og[emoji2] [emoji85]
Go'inger til tusen[emoji175]Så fine! [emoji173]
Ikke egentligVar derr mange?
23 er da mange detIkke egentligBle 23 inkludert dåpsbarnet, 13 som ikke kunne komme (5 av dem måtte melde avbud etter svarfristen pga sykdom). Men siden jeg synes 3 er mange nok, så er 23 en goood del mennesker
![]()
Trakk meg ut...Med god hjelp fra deg[emoji2]