♫ Skravletråd februar ♫

b1c98901d79d0fe25d49af07fe29d006.jpg

Farmen tid! Snakkes :)

Ser Farmen her også[emoji2]

Så godt dere fikk den ned
Herre min, stakkars katt. Snødde veldig i natt, så hu var kald! Fikk henne heldigvis ned[emoji173] Glad jeg har mannen min[emoji7] [emoji10]

Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altså :o Spesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen :p
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene ;)

Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altså :eek: Spesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen :p
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene ;)
Var derr mange?

Ser på "hvem tror du at du er?" Mange triste skjebner

For en helg. Eldste katten vår har sittet i et tre i nesten to døgn. Fant henne først igår. Fikk henne ned i formiddag. Mannen måtte klatre 7 meter opp i et tre å hente henne[emoji15] Nå ligger hun oppe i senga å sover søtt sammen med mellemste[emoji173] Nå har det seg sånn at jeg har lyst på en hund til i familien. Har sett litt på Welsh Corgi[emoji4] Noen som har erfaring med rasen? Har dvergdachs ifra før[emoji5] Vis vedlegget 218148
Så fine! ❤

Var derr mange?
Ikke egentlig :p Ble 23 inkludert dåpsbarnet, 13 som ikke kunne komme (5 av dem måtte melde avbud etter svarfristen pga sykdom). Men siden jeg synes 3 er mange nok, så er 23 en goood del mennesker ;)

Back
Topp