♫ Skravletråd februar ♫

Åhh, det var liv. Det var.... farlig nesten. Det var stygge tråder som ble låst og slettet etter drittkasting. Og nåde deg om du ikke mente de rette tingene. Og så mye tråder... tråder forsvant på side to og tre og ti på et blunk. Det var... vilt

(Min historie på bv strekker seg tilbake til ca 2005)
Høres vilt ut ja

Ja det er
Kommer man inn med bare negativt vil jo få folk gidde å høre på
Jeg mener det samme. Får holde seg saklig til ting og unngå å være ufin, jeg trives iallefall veldig godt og lei meg for om du er blitt såret. Du kommer med mange gode råd og er ærlig, slikt setter jeg stor pris på

Vært mye negativt her i dsg dessverre
Strakk seg fra side 67 eller noe å en god del sider
Uff... kjenner jeg blir lei meg litt selv og, for føler det virkelig ikke sånn selv. Synes det er trivelige damer innpå her altså og finnes ikke utrivelig?:-/

Så snillt sagt , nå ble jeg glad [emoji173]
Jeg kommer fortsatt til å være her inne,for her er det koselig å være[emoji173] Håper ikke noen av dere blir borte[emoji4] [emoji4] [emoji4]

Det går sikkert over, men det er rett og slett bare... det traff noe sårt.

Det å være så konkret pekt på som "en som ikke inkluderer" når jeg virkelig vel ikke gjør annet enn å absolutt ønske nye velkommen, forsøke å trekke folk inn her.

Når et tall-innlegg som er "slikt jeg driver med" først kommenteres som at vi må huske på at vi anses som vanskelige, og deretter tas så klart til støtte for at vi, JEG, ikke inkluderer andre... Jeg håper og tror det ikke egentlig var det Tamara helt mente å si, men det føltes sånn og det føles sånn og det føles vondt og da får jeg bare ikke lyst.
Vil bare si at jeg synes du er kjempekoselig og trivelig å ha her inne :)
Jeg har vært veldig av og på de siste mnd, fikk jo et nytt lite menneske i livet mitt i november :Heartred
Men tidligere i fjor høst, da det var en ukes tid der det ble lagt til mange nye premier i Topp 100 pga utfordringer om antall innlegg og nye tråder, så skravla jeg ganske mye her inne. Og det var kjempegøy! Følte virkelig at jeg ble tatt imot med åpne armer, blant annet av deg :)
Har bare positive ting å si om dere her inne på generelt, og har selv ikke følt på det å ikke bli inkludert.

Det blir jo litt til hva man gjør det til selv også, lar man skravla gå og engasjerer seg i mye i denne tråden, så tror jeg det godt skal gjøres å føle seg utestengt :)

Ja! Da blir det nok enda roligere fra meg. Permisjon er over. Første arbeidsdag imorgen på 9,5mnd! Grugleder meg! Nå skal man og baby kose seg hjemme i noen mnd <3

Vil bare si at jeg synes du er kjempekoselig og trivelig å ha her inne :)
Jeg har vært veldig av og på de siste mnd, fikk jo et nytt lite menneske i livet mitt i november :Heartred
Men tidligere i fjor høst, da det var en ukes tid der det ble lagt til mange nye premier i Topp 100 pga utfordringer om antall innlegg og nye tråder, så skravla jeg ganske mye her inne. Og det var kjempegøy! Følte virkelig at jeg ble tatt imot med åpne armer, blant annet av deg :)D
Har bare positive ting å si om dere her inne på generelt, og har selv ikke følt på det å ikke bli inkludert.

Det blir jo litt til hva man gjør det til selv også, lar man skravla gå og engasjerer seg i mye i denne tråden, så tror jeg det godt skal gjøres å føle seg utestengt :)

Små nye folk i livet endrer jo litt på tiden man har til rådighet... Men greia her er at her kan man jo skravle så mye eller lite som man har tid til.

Nemlig :)

Ja! Da blir det nok enda roligere fra meg. Permisjon er over. Første arbeidsdag imorgen på 9,5mnd! Grugleder meg! Nå skal man og baby kose seg hjemme i noen mnd <3

Det blir sikket kjekt for dem. :)

Back
Topp