♫ Skravletråd februar ♫

Nettopp lagt eldste selv, og kollapset i sofa[emoji12]
Deilig å sette seg ned når barna er lagt :) endelig fått satt meg ned selv, kom på at jeg hadde en klesvask som måtte henges opp også [emoji14]

Det gjør jeg ja
4 dager
Blir nok deilig :) Aldri hvert i England jeg da, hatt lyst til å reise til London men ikke blitt sånn ennå. Er ikke så reisevant så har ikke lyst å reise alene med ungene til utlandet...

Jeg er trøtt, men nå har småen sovet siden han la seg så etter normal rytme burde han våkne for flaske snart. Så da er det bare å drøye den litt til, for jeg hater å bli vekt med engang jeg har sovnet [emoji14]

Jeg er trøtt, men nå har småen sovet siden han la seg så etter normal rytme burde han våkne for flaske snart. Så da er det bare å drøye den litt til, for jeg hater å bli vekt med engang jeg har sovnet [emoji14]
Hw he skjønner ikke det

Nei jeg synes heller ikke det så traff ekstra hardt den kritikken
Ja, kan ikke forstå grunnen til en så krass reaksjon!? Uansett, håper ikke det har tatt gnisten fra noen av dere[emoji173]

Innspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3. :P
Hvem spilte dem mot? Og hvorfor viste ikke guttungen min dette? Han er jo Manu fan de lux!

Back
Topp