Hvordan går det med han og bup nå?
Vi er snart i mål[emoji4]
Konklusjon 17.februar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med han og bup nå?
Pleier gå ganske greit i grunn hehe
Ja alt er strålende![]()
God dagventer på mannen. Så skal vi ut av sykehuset en tur. Det blir deilig
Så deilig. Kos dere sammen[emoji173]God dagventer på mannen. Så skal vi ut av sykehuset en tur. Det blir deilig
Håper du får en fin første arbeidsdag
!
God dag[emoji4]God formiddaghva gjør folket i dag?
Så flink du er da!God dag[emoji4]
Har ryddet hus, igang med klesvask, tømt oppvaskmaskina og er nå igang med å drikke kaffe igjen før det skal støvsuges og legges tøy på plass, er ferdig før eldste kommer hjem fra skolen[emoji4] enn du da?
Dyrt. Men innaforVar 1349,- om jeg husker rett.
Tusen takkheldigvis bare 10 uker igjen til termin nå
![]()
Så langt frem kan man stort sett ikke tenke "pr dag" men sånn "ca slikt i den perioden" og da er det jo ca rett...Hehe hvor nøyaktig pleier den være sa?
Takk! Har gått overraskende bra for min del. Ikke sjekk mobilen før lunsj. Fikk en søt video av pappa og baby. Og nå tenker jeg de sover <3
God formiddaghva gjør folket i dag?
Det var en helt fantastisk dag altså. Lånte bord og stoler her og der, stappa på altanen, men helt nydelig vær og en flott festSå flott det klaffet![emoji2]
Uff, det var det bekkenet, ja[emoji26] Er da så innmari vondt og, så fysjameg. Føler virkelig med deg, du har min fulle sympati. Har du prøvd å ligge med ammepute å støtte deg inntil den eller ha den rundt magen og mellem benene om du skjønner? Takk, får det meste unnagjort hjemme når Kidsa er i skole og bhge, de dagene formen tillater det[emoji4]Så flink du er da!
Her ligger/sitter jeg mest i sofaen. Prøver å finne en behagelig stilling for bekkenet, men ingenting er godt i lengden [emoji14]
Det var en helt fantastisk dag altså. Lånte bord og stoler her og der, stappa på altanen, men helt nydelig vær og en flott fest
Ebokbib er en app der du bruker bibliotek lånekortet ditt for å låne bøker, helt gratis. Verdt å sjekke ut [emoji4]
Og forlenge lån kan du gjøre på bibliotekets hjemmeside, trenger ikke stikke innom for det.
Yes det kan du

Hver dag hele året??
Har dem ikke komfyr? Spiser dem ute også da eller?