♫ Skravletråd februar ♫

God formiddag :) hva gjør folket i dag?
God dag[emoji4]
Har ryddet hus, igang med klesvask, tømt oppvaskmaskina og er nå igang med å drikke kaffe igjen før det skal støvsuges og legges tøy på plass, er ferdig før eldste kommer hjem fra skolen[emoji4] enn du da?

God dag[emoji4]
Har ryddet hus, igang med klesvask, tømt oppvaskmaskina og er nå igang med å drikke kaffe igjen før det skal støvsuges og legges tøy på plass, er ferdig før eldste kommer hjem fra skolen[emoji4] enn du da?
Så flink du er da! :)
Her ligger/sitter jeg mest i sofaen. Prøver å finne en behagelig stilling for bekkenet, men ingenting er godt i lengden [emoji14]

Hehe hvor nøyaktig pleier den være sa?
Så langt frem kan man stort sett ikke tenke "pr dag" men sånn "ca slikt i den perioden" og da er det jo ca rett...

Så flott det klaffet![emoji2]
Det var en helt fantastisk dag altså. Lånte bord og stoler her og der, stappa på altanen, men helt nydelig vær og en flott fest

Så flink du er da! :)
Her ligger/sitter jeg mest i sofaen. Prøver å finne en behagelig stilling for bekkenet, men ingenting er godt i lengden [emoji14]
Uff, det var det bekkenet, ja[emoji26] Er da så innmari vondt og, så fysjameg. Føler virkelig med deg, du har min fulle sympati. Har du prøvd å ligge med ammepute å støtte deg inntil den eller ha den rundt magen og mellem benene om du skjønner? Takk, får det meste unnagjort hjemme når Kidsa er i skole og bhge, de dagene formen tillater det[emoji4]

Ebokbib er en app der du bruker bibliotek lånekortet ditt for å låne bøker, helt gratis. Verdt å sjekke ut [emoji4]

Ja, denne appen har jeg. :) Tror jeg misforstod, trodde det fantes et elektronisk bibliotek hvor man kunne låne bøker og lese, som E-bok. :P

Og forlenge lån kan du gjøre på bibliotekets hjemmeside, trenger ikke stikke innom for det.

Nei, det gjør jeg på appen/på nett. Drar ikke på for det nei. Tenkte for å slippe å dra for å låne/levere bøker. ;)

Hver dag hele året??
Har dem ikke komfyr? Spiser dem ute også da eller?

Hahaha! laughing4

Skal spørre de neste gang jeg møter dem. De bor forøvrig nærmere deg enn oss, så du kan jo spørre selv. :P

Så å si hele året ja. Han jobber med å selge profesjonelle griller til restauranter, og har sikkert 3 griller i hagen til en verdi av flere hundre tusen. Må sikkert ha valuta for pengene da. ;) Er det fint vær, spiser de ute hele året. Vi også griller på vinteren, gjør ikke du? Spiste ute gjorde vi og´i går, etter å ha grillet på bål. Funket finfint! :)

Back
Topp