♫ Skravletråd februar ♫

God morgen alle sammen. Her har natten vært ok, men mellemste kom ned å la seg i senga vår i natt. Ikke helt vant til det nye rommet sitt ennå, men går seg til etterhvert-koselig med samsoving også[emoji173]

92ad02b60fe41e06beb3f7cc125350b2.jpg
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]

92ad02b60fe41e06beb3f7cc125350b2.jpg
Morn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Huff da...slitsomt . Muligheter for noe hvile senere da? Sovet helt greit. Vekket litt for mange ganger av frøkna men;)

Huff da...slitsomt . Muligheter for noe hvile senere da? Sovet helt greit. Vekket litt for mange ganger av frøkna men;)
Håper det.Får bare legge meg samtidig som frøkna i kveld hvis jeg klarer og holde øya åpne [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji4] [emoji4] [emoji4]

Og de fleste mimret om dengang generell var skummel ;-)
Angrer på at jeg skrev dette. Skulle ikke, skulle ikke synke til det nivå.

Men jeg synes samtidig ikke at den tråden er det den ble sagt å være, og jeg føler fortsatt en så vemmen smak av dette her at... Jeg vet ikke. Jeg bare liker det ikke. Og synes "skravle videre som om ingenting var skjedd" er vanskelig.

God morgen alle sammen :) akkurat pakket sekken og er klar for kurs med overnatting. Gleder meg til en. Bedre middag og hotell frokost [emoji1319][emoji1319]

God morgen alle sammen :) akkurat pakket sekken og er klar for kurs med overnatting. Gleder meg til en. Bedre middag og hotell frokost [emoji1319][emoji1319]
Høres hyggelig ut[emoji4] Kos deg[emoji106]

Back
Topp