Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arg....Ha ha godt uka ikke er så lang da![]()
TakkGratulerer med overstått dåpsdag
Fikk dåpsbarnet mye fint?
God nattNei da får vel vi prøve og sove littGod natt og sov godt
![]()
Den tråden har jeg gått glipp av[emoji4]
Kan du dytte den opp? Eller kan jeg lete selv[emoji12]
Jeg er opptatt av at vi skal kunne ha det koselig her inne og unngå sure miner.. [emoji4]
Ante ikke at så mange følte det slik!
Tror ikke jeg har sett en eneste kamp av de, men heier på de likevelSukk [emoji173][emoji173] RBK!!!!!
Det er vel fint. Mye heller det på større gutter enn yngre tenker jeg da, de greier vel i det minste og passe bedre på detHva synes dere om lyseblå ytterklær på større gutter?
Ja men heldigvis kom mannen som en reddende engel [emoji173]️Høres ut som om du har litt av hvert å styre med på tur[emoji849]
Barn flest pleier jo ikke høre etter og ettåringer er vel nesten verst sånn sett [emoji23]Da hadde han vel sovet mer tidligere i dag Haha
Vi fant henne ikke først heller, skjønte ikke hvor hu var, før vi hørte mjauing fra treet. Hadde da gått over hovedveien og oppi i et tre. Pleier hu å være lenge ute? Er så leit når de ikke kommer hjem som vanlig, blir jo bekymret[emoji17] Håper hun kommer hjem snart <3
Bruder i krig
Kan hende du blir blakk
Jeg kjøpte mini a ture vårjakke der i dag
Den er fra Guess og selges for 600Åååå den nederste var da lekker!
Merke og pris?
Takk
Håper mini-E er såpass sliten etter dagen, at han sover godt i natt og ikke våkner for mat hver 2.-3. time.. Men, mannen har lovt at jeg skal få litt ekstra søvn i morgen tidlig, så det skal nok gå bra![]()
Kjipt når det er sånnJa det er jammen ikke greit å være liten, ikke kan han fortelle hvordan han har det heller...
Hvordan var natten?Nei da får vel vi prøve og sove littGod natt og sov godt
![]()
Vel 2 stk sa noe om det å flere sa de var godt tatt i motHer er tråden hvor det ble diskutert hvordan andre har følt det med klikken på generelt http://forum.babyverden.no/threads/forumet-generelt.1867738/
Og de fleste mimret om dengang generell var skummel ;-)Vel 2 stk sa noe om det å flere sa de var godt tatt i mot
Fikk du sove ?Må vel prøve å sove litt også kanskje