♫ Skravletråd februar ♫

Om du var ì nærheten skulle jeg gjerne hjulpet deg å bli kvitt kaker [emoji6]

Så bra dagen gikk fint forøvrig. Syns det hørtes ut som en god gjeng dere hadde der. Flink er du som gjennomfører sånn på tross av angst [emoji173]
Hehe ;) Er heldigvis noe av det som kan fryses :)

Synes selv jeg har vært kjempeflink med alt av forberedelser og selve dåpsdagen :D

Enig med deg
Vet ikke hvordan generell var før 2014 da
Jeg har vært her siden 2007, og på den tiden til den store omleggingen, da kunne det bli direkte ufin tone innpå her.

Gratulerer med dåpsbarnet![emoji2]
Vel fortjent hvil er på sin plass!
Takk :D
Håper mini-E er såpass sliten etter dagen, at han sover godt i natt og ikke våkner for mat hver 2.-3. time.. Men, mannen har lovt at jeg skal få litt ekstra søvn i morgen tidlig, så det skal nok gå bra :D

Har nok noe med hvordan man kommer inn hit i grunn
Joa,men sånn er det vel i grunn alle steder? Får behandle andre slik en selv ønsker å bli behandlet. Jeg synes iallefall det er hyggelig her inne og mange gode råd å få[emoji4]

Som sagt elsker å være der :)
Er redd for å fly, derfor jeg reiser svært lite[emoji39] ellers hadde jeg nok reist mer, men så igjen trives jeg godt hjemme og har mange dyr.

Ikke jeg heller
Synes noen skylder sara en unnskyldning i grunn
Fikk ikke med meg hva som har skjedd annet enn hun er lei seg, stakkars. Synd om noen mener det er utrivelig her inne og folk ikke blir inkludert? Jeg føler meg inkludert og velkommen, på tross av jeg ikke har vært så aktiv i flere år.

Enig med deg
Vet ikke hvordan generell var før 2014 da

Åhh, det var liv. Det var.... farlig nesten. Det var stygge tråder som ble låst og slettet etter drittkasting. Og nåde deg om du ikke mente de rette tingene. Og så mye tråder... tråder forsvant på side to og tre og ti på et blunk. Det var... vilt

(Min historie på bv strekker seg tilbake til ca 2005)

Så flinke dere har vært mens jeg har vært ute :)

Fikk ikke med meg hva som har skjedd annet enn hun er lei seg, stakkars. Synd om noen mener det er utrivelig her inne og folk ikke blir inkludert? Jeg føler meg inkludert og velkommen, på tross av jeg ikke har vært så aktiv i flere år.
Vært mye negativt her i dsg dessverre
Strakk seg fra side 67 eller noe å en god del sider

Åhh, det var liv. Det var.... farlig nesten. Det var stygge tråder som ble låst og slettet etter drittkasting. Og nåde deg om du ikke mente de rette tingene. Og så mye tråder... tråder forsvant på side to og tre og ti på et blunk. Det var... vilt

(Min historie på bv strekker seg tilbake til ca 2005)
Det var crazy times, men var mye moro også. Mimre popkorn-tråder[emoji50] [emoji16]

Back
Topp