♫ Skravletråd februar ♫

Det går sikkert over, men det er rett og slett bare... det traff noe sårt.

Det å være så konkret pekt på som "en som ikke inkluderer" når jeg virkelig vel ikke gjør annet enn å absolutt ønske nye velkommen, forsøke å trekke folk inn her.

Når et tall-innlegg som er "slikt jeg driver med" først kommenteres som at vi må huske på at vi anses som vanskelige, og deretter tas så klart til støtte for at vi, JEG, ikke inkluderer andre... Jeg håper og tror det ikke egentlig var det Tamara helt mente å si, men det føltes sånn og det føles sånn og det føles vondt og da får jeg bare ikke lyst.
Hæ??? Hva i alle dager?

Det å være så konkret pekt på som "en som ikke inkluderer" når jeg virkelig vel ikke gjør annet enn å absolutt ønske nye velkommen, forsøke å trekke folk inn her.

Når et tall-innlegg som er "slikt jeg driver med" først kommenteres som at vi må huske på at vi anses som vanskelige, og deretter tas så klart til støtte for at vi, JEG, ikke inkluderer andre... Jeg håper og tror det ikke egentlig var det Tamara helt mente å si, men det føltes sånn og det føles sånn og det føles vondt og da får jeg bare ikke lyst.
Så dumt at du tar dette ille, det er garantert ingen som vil at du skal ha det vondt av dette.
Selvsagt må du gjøre det som er riktig for deg, men jeg håper du fortsetter å henge ut. [emoji4]

Skjønner godt du reagerte som du gjorde[emoji20] ingen god følelse...
Tror nok ikke Tamara mente det sånn, men det ble dessverre oppfattet slik..

Stakkars pus, godt hun har folk som bryr seg [emoji173]
Her i huset er dyr like viktige som vi andre er[emoji173] Er veldig glad i dem og ville ikke vært uten[emoji4]

Bråk om "inkludering" en del sider lenger bak. Tilbakelagt tema. Bare... tok meg
Synes det er koselig innpå her[emoji5] Og alle kan slenge seg med på praten[emoji106]

Sijønner deg altså , vurderte selv å.bare droppe å henge her for følte virkelig det var ufortjent det som kom
Å ekstra ufint for deg
Så synd det er blitt oppfattet slik av noen, jeg sitter ikke med den samme erfaringen.

Du og´snupp! :) Skulle egentlig akkurat til å spørre om du fikk tatt deg et bad i dag? Og om det hjalp på lyskestrekkene? Og om du har hatt en fin dag, også forsvinner du... :( Blir litt mat her snart, deretter spabad og litt kveldskos før køying. Kos deg videre!
Ikke fått tatt et varmt bad idag. Lyskestrekken er så og si borte, men verker i hele kroppen og er litt stiv og støl. Sånn er det når det er lenge siden man har løftet på noe så tungt som en fryser :p Men har hatt en fin dag og bare slappet av.

Høres ikke feil it med god mat og en tur i spabadet ;) håper du har kost deg ikveld :)
Oi! Du sovnet sent da, men bra du fikk sovet godt. :)

Hørtes veldig koselig ut at dere lager album. Blir sikkert satt veldig stor pris på. Vet med meg selv, at jeg hadde sikkert begynt å grine hadde noen gjort det for meg. :shy:

Savner den tiden litt, da vi fikk bildene når vi hadde fremkalt dem. Alltid spennende å se hvordan de ble. :p

Vi hadde en nydelig dag, som planlagt. Skrev et annet innlegg om det samme til deg med maaange spm. ;)
Tror nok hun blir glad for albumet :) plass til å skrive litt også, så blir litt mer personlig.

Har så mange bilder liggende, de fleste har ikke kommet inn i album. Men det er jo så koselig å se igjennom, og mimre litt :) Ja i gamle dager så fikk du bare en sjanse og håpte at alle smilte og hadde øynene åpne :D

Så bra dere har hatt en fin dag, med grilling og greier ;) snart er sommeren her :D

Har nå en pause mellom to episoder av Endeavour (Young Morse), så er litt på forumet :)

Så hyggelig at du synes det
Ble mye negativt her i dag så godt når det kommer litt positivt også
Det er jeg så lei meg for, og er ufortjent om generelt fortsatt har det samme "ryktet" på seg som før, for er ikke usaklige diskusjoner her inne som det kunne bli før i tiden. Her er det trivelig å være[emoji4]

Back
Topp