Blir alltid det i LondonKommer til å bli helt supert[emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir alltid det i LondonKommer til å bli helt supert[emoji106]
Om du var ì nærheten skulle jeg gjerne hjulpet deg å bli kvitt kaker [emoji6]Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altsåSpesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen [emoji14]
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene![]()
Håper virkelig detLavrans vel[emoji6]
Phew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altsåSpesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene![]()
Neimen kjære deg da
Stakkars pus, godt hun har folk som bryr seg [emoji173]For en helg. Eldste katten vår har sittet i et tre i nesten to døgn. Fant henne først igår. Fikk henne ned i formiddag. Mannen måtte klatre 7 meter opp i et tre å hente henne[emoji15] Nå ligger hun oppe i senga å sover søtt sammen med mellemste[emoji173] Nå har det seg sånn at jeg har lyst på en hund til i familien. Har sett litt på Welsh Corgi[emoji4] Noen som har erfaring med rasen? Har dvergdachs ifra før[emoji5] Vis vedlegget 218148
Du kommer til det snart
Uff, har det skjedd noe?
Jupp blir braGjorde det[emoji12] så gøy!!
Trakk meg ut...
Vi fant henne ikke først heller, skjønte ikke hvor hu var, før vi hørte mjauing fra treet. Hadde da gått over hovedveien og oppi i et tre. Pleier hu å være lenge ute? Er så leit når de ikke kommer hjem som vanlig, blir jo bekymret[emoji17] Håper hun kommer hjem snart <3Så bra dere fikk reddet kattepus![emoji7] her savner vi også en katt... har to søstre på snart 2 år, og den ene har vært borte siden igår...[emoji849]
Filmtid på meg
Sijønner deg altså , vurderte selv å.bare droppe å henge her for følte virkelig det var ufortjent det som komDet går sikkert over, men det er rett og slett bare... det traff noe sårt.
Det å være så konkret pekt på som "en som ikke inkluderer" når jeg virkelig vel ikke gjør annet enn å absolutt ønske nye velkommen, forsøke å trekke folk inn her.
Når et tall-innlegg som er "slikt jeg driver med" først kommenteres som at vi må huske på at vi anses som vanskelige, og deretter tas så klart til støtte for at vi, JEG, ikke inkluderer andre... Jeg håper og tror det ikke egentlig var det Tamara helt mente å si, men det føltes sånn og det føles sånn og det føles vondt og da får jeg bare ikke lyst.
Har som sagt på boozt også
15 % ekstra rabatt der i dag
Aldri vært der, men mange sier det er bra[emoji5]Blir alltid det i London
Bruder i krigHva skal du se?[emoji4]
Elsker London ❤Aldri vært der, men mange sier det er bra[emoji5]
Merket det...[emoji20]
Kan hende du blir blakkSkal sjekke ut der også[emoji2]
Håper virkelig det