Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det liker jeg ikkeTrakk meg ut...
Gratulerer med vel gjennomført dåpPhew.. Da er bena lagt høyt i sofaen og glasset fyllt med vann. Vel overstått dåpsdag! Ble en kjempefin dag, men fyttikatta så sliten man blir altsåSpesielt når man har sosial angst og må snakke med så mange mennesker i løpet av dagen [emoji14]
Og ble da vel nok kake, haha. Greit at barselgruppa kommer på tirsdag for å hjelpe oss med restene![]()
Nice, hørtes kult ut[emoji2] digger Harry Potter, ser på filmene ganske ofte ennå.Harry potter
London aquarium
Å tottenham stadion
For en helg. Eldste katten vår har sittet i et tre i nesten to døgn. Fant henne først igår. Fikk henne ned i formiddag. Mannen måtte klatre 7 meter opp i et tre å hente henne[emoji15] Nå ligger hun oppe i senga å sover søtt sammen med mellemste[emoji173] Nå har det seg sånn at jeg har lyst på en hund til i familien. Har sett litt på Welsh Corgi[emoji4] Noen som har erfaring med rasen? Har dvergdachs ifra før[emoji5] Vis vedlegget 218148
Satser på det blir bra jaNice, hørtes kult ut[emoji2] digger Harry Potter, ser på filmene ganske ofte ennå.
Men jeg bare klarte det ikke, og vet enda ikke hvordan dette lander for meg.Det liker jeg ikke
Måtte lete, fant det til slutt[emoji6]Står en side lenger bak![]()
Bra du ffant detMåtte lete, fant det til slutt[emoji6]
Hvilken ser du på?Filmtid på meg
Neimen kjære deg daMen jeg bare klarte det ikke, og vet enda ikke hvordan dette lander for meg.
Jøss så rart![]()
Bruder i krigHvilken ser du på?
Har som sagt på boozt ogsåTakk, tråler rundt der nå[emoji2]
Hvor mange har du?
Å nei sånn å forståHar aldri tellet[emoji13] ikke superdyre da, det gidder jeg ikke[emoji4]
Kommer til å bli helt supert[emoji106]Satser på det blir bra ja![]()
Uff, har det skjedd noe?Men jeg bare klarte det ikke, og vet enda ikke hvordan dette lander for meg.
Jvem vinner av Lavrans og Tore da?